Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@11:38:06 GMT

حادثه عجیب در یک قنادی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۰۴۸۸

حادثه عجیب در یک قنادی + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مشرق، تیم‌های گشت تعزیرات در ادامه بازرسی‌های طرح نوروزی، از صبح امروز بازرسی از قنادی‌های شهر تهران را در دستور کار خود قرار دادند.

در جریان این گشت، تیم‌های تعزیرات به یکی از قنادی‌های معروف تهران رفتند که با ورود به کارگاه تولید شیرینی در این قنادی، با وضعیت نامناسب بهداشت روبه‌رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کارگاه، بخشی‌ از شیرینی‌های‌تر بدون قرار گرفتن در ظرف مناسب، روی میز و کنار سطل زباله قرار گرفته بودند. همچنین بخش دیگری از شیرینی‌ها درون جعبه میوه قرار گرفته بودند.

در کمال تعجب، پاسخ مسئولان کارگاه این قنادی به سوال بازرسان درباره دلایل رعایت نکردن بدیهی‌ترین اصول بهداشتی، این بود که به دلیل نزدیکی به ایام عید، فرصت رعایت بهداشت را نداشتیم.

بخش دیگری از مشکلات موجود در این قنادی گران‌فروشی بود که شهرآبادی رئیس شعبه تیم ویژه گشت مشترک تعزیرات حکومتی در این زمینه گفت: این واحد به دلیل گرانفروشی آجیل و خشکبار به پرداخت 150 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

همچنین شیرینی‌های موجود در کارگاه این قنادی به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی، معدوم شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حادثه قنادی بهداشت جام جم آنلاین حادثه عجیب در یک قنادی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند

دریافت 26 MB

به گزارش قدس خراسان، یوسف تقی‌زادگان اظهار کرد: اعتراض طلا فروشان به دستورالعمل جدید برای ثبت موجودی طلایمان در سامانه ملی تجارت است که این کار را با بستن مغازه‌ها نشان می‌دهند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد بیان کرد: در جلسه‌ای که روز گذشته با فرماندار و تعزیرات حکومتی داشتیم قرار شد که مغازه‌هایشان را باز کنند و این کار را انجام دادند.

وی افزود: امروز مجددا تعدادی از مغازه‌ها باز نکردند که به همین دلیل تعزیرات مغازه‌ها را پلمب کرد.

تقی زادگان گفت: پیگیر درخواست‌ها و اعتراضاتمان از طریق مجلس شورای اسلامی در تهران همانند بقیه کشور هستیم تا به نتیجه برسد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نحوه درست کردن ۵ دقیقه‌ای شیرینی نارگیلی؛ خوشمزه و ساده
  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • نحوه درست کردن ۵ دقیقه‌ای شیرینی نارگیلی؛ خوشمزه و ساده (فیلم)
  • طرز تهیه کوکی شکلاتی + نکات مهم و فوت و فن‌ها
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • قرارگیری ۳۴۶ کارگاه در طرح طبقه‌بندی مشاغل در کرمانشاه
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • بهترین خوراکی‌ها برای جایگزین کردن آن با شیرینی (فیلم)