Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@10:46:17 GMT

محرومیت کارواخال از بازی برابر لاس پالماس

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۰۴۹۰

محرومیت کارواخال از بازی برابر لاس پالماس

مدافع اسپانیایی در آستانه دربی مادرید محروم شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته (یکشنبه) در لیگ اسپانیا تیم رئال مادرید نمایشی درخشان داشت و موفق شد با ۶ گل و البته دریافت ۳ گل برابر حریف خودش یعنی خیرونا به برتری برسد. به گزارش مارکا، در این دیدار که کریستیانو رونالدو حرف اول را زد و توانست با ۴ گل بار دیگر قدرت خود را به همگان نشان دهد، دنی کارواخال با دریافت کارت زرد برابر خیرونا از بازی هفته بعدی برابر لاس پالماس محروم شد تا بتواند کهکشانی ها را در دیدار برابر اتلتیکومادرید پس از دیدار برابر یوونتوس همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت زردی که وی در دیدار دیشب برابر ژیرونا دریافت کرد پنجمین کارت زرد پیاپیی بود که وی می گیرد و به همین منظور محروم می شود. البته این اولین باری نبود که وی در این فصل کارت زرد برای محرومیت می گیرد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز وی در پنجمین بازی مرحله گروهی کارت دریافت کرد تا برای بازی برابر پاریس حاضر باشد اما این اتفاق باعث شد یوفا وی را از بازی رفت برابر پاریس محروم کند، اتفاقی که البته بعید است در لالیگا برای وی رخ دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو دنی کارواخال اتلتیکومادرید اتلتیکومادرید دنی کارواخال رئال مادرید اسپانیا کریستیانو رونالدو مدافع اسپانیایی رئال مادرید یوونتوس ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با غلبه بر منچسترسیتی موفق شد به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و با پیروزی برابر بارسلونا شانسش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا را هم به شکل قابل توجهی افزایش داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی حالا به دشوارترین مقطع از فصل رسیدند و این هفته باید در لالیگا روبروی رئال سوسیداد قرار بگیرند و در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ به مصاف این تیم خواهند رفت.

آنها برای به دست آوردن عنوان قهرمانی در لالیگا به دو پیروزی و یک تساوی نیاز دارند و امیدوار هستند که بتوانند با غلبه بر سوسیداد با روحیه خوبی قدم به بازی به برابر شاگردان توماس توخل بگذارند اما در فاصله یک روز تا برگزاری این بازی خبر بدی را دریافت کردند.

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات امروز رئال مادرید غایب بوده و رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانسته است دیگر بازیکنان این تیم را همراهی کند.

مشخص نیست که شرایط این دو بازیکن برای حضور در ترکیب رئال مادرید در بازی فردا شب چطور خواهد بود اما انتظار می‌رود که آنها برای دیدار دشوار برابر بایرن مونیخ که سه شنبه شب هفته آینده برگزار خواهد شد آماده باشند.

دیگر خبرها

  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند