Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@13:28:42 GMT

تعیین دستمزدسال آینده برای‌حداقلی‌بگیران

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۰۵۱۲

پس از چانه‌زنی‌های شرکای اجتماعی، محتمل‌ترین سناریوی تعیین دستمزد سال آینده برای حداقلی‌بگیران و سایر سطوح مزدی تقریبا مشخص شده است. ناطقان: منابع آگاه در شورای عالی کار گفتند: پیشنهاد نهایی نمایندگان کارگری در نشست شورای عالی کار، افزایش ۲۲ درصدی حداقل مزد است، در حالی که نمایندگان کارفرمایان با افزایش ۱۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۵ درصدی موافق هستند.

در خصوص سایر سطوح مزدی هم، اخرین سناریویی که بر روی آن توافق ضمنی صورت گرفته، «افزایش ۱۲ درصدی به اضافه عدد ثابت» است که البته این عدد نیز همچنان محل بحث میان شرکای اجتماعی است.

در حال حاضر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تلاش است تا نظرات شرکای اجتماعی را به یکدیگر نزدیک کند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، دستمزد سال ۹۷ امشب نهایی می‌شود. منبع: عصر ایران برچسب ها: حداقل دستمزد ، تعیین دستمزد ، پیشنهاد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حداقل دستمزد تعیین دستمزد پیشنهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی عوارض خروج از کشور/ ۵۲۰ هزار تومان برای هر نفر

بر اساس لایحه بودجه سال جاری، عوارض خروج از کشور برای هر نفر ۵۲۰ هزار تومان تعیین شد که ۱۲۰ هزار تومان نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، طبق جدول تعرفه‌های درآمدهای دولت، عوارض خروج از کشور برای هر نفر در سال جاری در سفر اول ۵۲۰ هزار تومان تعیین شده است. البته عوارض خروج از کشور برای سفر دوم به میزان ۵۰ درصد و سفرهای سوم و بیشتر به میزان ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت. گفتنی است عوارض خروج از کشور برای هر نفر در سال گذشته در سفر اول ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده بود. بر این اساس عوارض خروج از کشور برای هر نفر نسبت به سال قبل ۳۰ درصد افزایش یافته است.

همچنین پیش بینی شده درآمد دولت از محل عوارض خروج از مرزهای کشور ۴۳۶۲ میلیارد تومان باشد که نسبت به رقم ۳۴۳۱ میلیارد تومانی در لایحه بودجه سال قبل ۲۷.۱ درصد افزایش داشته است.

همچنین عوارض خروج زائرین حج تمتع، عمره برای هر نفر ۱۷۲ هزار تومان تعیین شده که نسبت به رقم ۱۳۲ هزار تومان در سال گذشته ۴۰ هزار تومان، معادل ۳۰.۳ درصد، بیشتر شده است.

عوارض خروج هوایی برای زائرین عتبات عالیات ۴۵ هزار تومان و عوارض خروج زمینی و دریایی نیز برای این مسافران ۱۵ هزار تومان تعیین شدهکه نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستمزد کارگران در سال جاری تغییر می کند؟
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • پویش «حداقل دستمزد ۱۵میلیونی» توسط نمایندگان کارگری
  • آیا دستمزد کارگران تغییر می کند؟
  • آیا دستمزد ۱۴۰۳ تغییر می کند؟ / تشکیل جلسه شورای عالی کار
  • افزایش ۳۵ درصدی مزد کاهش قدرت خرید کارگران را جبران نکرد
  • حداقل دستمزد در هر یک از کشور‌های جهان عرب چند دلار است؟
  • افزایش عوارض خروج از کشور/ ۵۲۰ هزار تومان برای هر نفر در سفر اول، افزایش ۱۰۰ درصدی برای سفر سوم به بعد!
  • افزایش ۳۰ درصدی عوارض خروج از کشور
  • افزایش ۳۰ درصدی عوارض خروج از کشور/ ۵۲۰ هزار تومان برای هر نفر