Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:58:23 GMT

شماره 112 در خدمت مسافران نوروزی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۰۶۹۹

شماره 112 در خدمت مسافران نوروزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نگارستانی رئیس جمعیت هلال احمر شهربابک در مراسم افتتاحیه طرح ملی ایمنی وسلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر در شهربابک گفت : هجدهمین طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در شهرستان شهربابک از امروز با حضور مسئولان شهربابک افتتاح شد که انشاءالله بتوانیم خدمات خوبی را به مسافران ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از افتتاح این طرح را اطلاع رسانی درباره تصادفات جاده ای بیان کرد و افزود: ما نقشه شهرستان شهربابک و استان کرمان را در اختیار مسافران قرار میدهیم تا بتوانیم مکان های دیدنی و تاریخی شهربابک را بیشتر به مسافران بشناسانیم.

وی با بیان اینکه پست جاده ای جوزم هم در جاده شهربابک انار 24 ساعته فعال است گفت : در این پایگاه در ماه 120 نفر خدمت رسانی انجام میدهند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهربابک تأکید کرد : همشهریان و مسافران در صورت بروز اتفاقی در طول شبانه روز با شماره 112 تماس برقرار کنند تا نجات گران ما در اسرع وقت امداد رسانی کنند.

وی ضمن خواهش از مسافران در خصوص رعایت نکات ایمنی جاده ها یادآور شد : کشیک ما 24 ساعته است و آمادگی امدادرسانی را در هر زمانی داریم.

در پایان این مراسم میثاق نامه کمپین نه به تصادفات توسط مسئولان و همشهریان امضا شد.

انتهای پیام/ی


راه اندازی کمپین نه به تصادفات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهرستان زیرکوه از روز چهارشنبه شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفته است. 

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ، برای  کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد در زیرکوه  ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری شمال شرق بیرجند است.

شهروند خبرنگار ما هم تصاویری از خیابان های شهر حاجی اباد زیرکوه برای خبرگزاری صداوسیما ارسال کرده است که سیل تردد را با مشکل مواجه کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران