Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال خوزستان درباره استعفای شفاهی سرمربی این تیم بیانیه‌ای صادر کرد. ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، بعد از جلسه ظهر امروز (دوشنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان که درباره استعفای عبدالله ویسی از هدایت‌ این تیم برگزار شده بود، این باشگاه بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

جناب آقای عبدالله ویسی
باسلام

احتراما به استحضار می رساند، ظرف 48 ساعت آینده تا پایان روز چهارشنبه 97/1/1 مواضع رسمی خود را در قبال همکاری با باشگاه به صورت کتبی اعلام نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است عدم حضور شما در تمرینات و مصاحبه‌های گاه و بیگاه با خبرگزاری‌های معتبر و همچنین اعلام استعفای شفاهی در رسانه‌ها، لطمه‌ای جبران‌ناپذیر به اهداف باشگاه زده و باعث بلاتکلیفی، دلسردی بازیکنان و هواداران خونگرم و مشتاق خوزستانی شده است.

در موقعیت حساس کنونی که سرمربیان تیم‌ها در فکر این هستند که با همدلی و پشتکار مضاعف با انجام تمرینات و بازی‌های تدارکاتی با حفظ آمادگی سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ نمایند از شما انتظار می‌رفت که به تعهدات حرفه‌ای خود در قبال باشگاه عمل می‌کردید و قبل از رسانه‌ای شدن استعفا، باشگاه را از تصمیم خویش مطلع می‌نمودید.

انتهای پیام/

R35350/P35350/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکتسانی تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار با شمس آذر قزوین راهی امارات شد. وی روز گذشته در تمرین استقلال حضور نداشت تا شایعاتی در مورد عدم هماهنگی او با کادر فنی مطرح شود اما این بازیکن در نهایت شب گذشته به تهران بازگشته است.

ماشاریپوف قرار است در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال شرکت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
  • رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • اولتیماتوم سازمان لیگ به صدرشیمی
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال