Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@21:21:53 GMT

حذف کوپن از بیمه نامه های شخص ثالث بیمه دی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۰۸۴۴

حذف کوپن از بیمه نامه های شخص ثالث بیمه دی

ایران اکونومیست -  به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل؛ محمدعلی رجبی مدیر بیمه های خودروی شرکت بیمه دی ضمن اعلام این خبر گفت: بیمه نامه های جدید با سرعت و سهولت بیشتری در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت، در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت بیمه دی مبنی بر حمایت از محیط زیست و برای استفاده کمتر از کاغذ و آسیب کمتر به درختان، در آینده نزدیک نسخه دیجیتال بیمه نامه در دسترس بیمه گذاران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رجبی با اشاره به مزایای این طرح نسبت به روش قبلی اظهار داشت: یکی از مزایای این جایگزینی، جلوگیری از جعل بیمه نامه و ایجاد فضای امن در ارتباط بیمه گر و بیمه گذار است. با حذف شماره بیمه نامه و جایگزینی "کد یکتای بیمه مرکزی" مشتریان محترم می توانند در هر زمانی با مراجعه به سایت بیمه مرکزی ج.ا.ا اصالت بیمه نامه خود را استعلام نمایند.

وی افزود: بیمه نامه هایی که تا کنون صادر می شد به هیچ عنوان امکان صدور المثنی نداشت که در طرح جدید این محدودیت برداشته شده و بیمه گذار می تواند در صورت گم شدن بیمه نامه به راحتی نسخه دیگری از آن را دریافت نماید.

مشتریان محترم می توانند از ابتدای سال 1397 با مراجعه به شعب و نمایندگی های بیمه دی از خدمات این طرح بهره مند شوند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبیاری ۸۰ درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی در استان با نوار تیپ است که علاوه بر صرفه جویی نزدیک به ۵۰ درصدی در مصرف آب موجب بهبود فرآیند آبرسانی زمینهای کشاورزی و افزایش تولید هم می‌شود

علی دیانتی افزود: نوار تیپ به فشار آب زیادی احتیاج ندارد و در مزارع دارای پستی و بلندی محدود نیز بدون نیاز به تسطیح زمین قابل استفاده است.

وی اظهارکرد: در این روش آبیاری، آب به منطقه ای که توسعه ریشه گیاه انجام شده به زمین داده می‌شود تا مساحت و عمق کوچکی از سطح خاک خیس شود که عدم رشد علفهای هرز و جلوگیری از فرسایش خاک از مزایای حفاظت خاک در این روش است.

دیانتی، با اشاره به ضرورت استفاده از این روش آبیاری گفت: از مهمترین مزایای آن قابلیت نصب نوار تیپ بر روی خاک، زیر خاک و یا حتی معلق، حمل و نقل راحت رول‌ها به دلیل سبکی و اتصالات ساده و ارزان قیمت با قابلیت کارگذاری ساده آنها به صورت دستی است.

وی افزود: این روش را می‌توان در محصولاتی مانند گندم، جو، چغندرقند، ذرت، کلزا ، گل کلم، کاهو، فلفل، پنبه، گوجه فرنگی، پیاز، خیار و همه محصولات زراعی که به شیوه کشت ردیفی هستند، استفاده کرد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با توجه به مزایای این طرح درصدد ترویج و جلب مشارکت هر چه بیشتر بهره برداران برای استفاده از نوار تیپ در تمامی کشت های بهاره هستیم.

سالانه ۱۵ هزار تن سبزی و صیفی در محیط‌های گلخانه ای استان تولید و در آب مصرفی صرفه جویی چشمگیری در این محیط ها می شود.

دیگر خبرها

  • آبیاری ۸۰ درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ
  • آبیاری بیش از ۸۰ درصد کشت‌های سبزی و صیفی در آذربایجان غربی با سیستم نوار تیپ
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث