Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ اکرم نجفی مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین افزود : این طرح با انعقاد تفاهم نامه با بیمه ایران اجرا می شود .

نجفی گفت: براساس تفاهم نامه صورت گرفته ۲۰ درصد حق بیمه را روستاییان و ۸۰ درصد را نیز دهیاری‌ها پرداخت می‌کنند.

وی اضافه کرد: خانه‌های خشت و گلی در صورت تخریب کامل تا ۳۵۰ میلیون ریال و خانه‌های آجری و بتنی نیز تا ۵۰۰ میلیون ریال خسارات دریافت خواهند کرد و امکان بیمه تا سقف بیشتر نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور روستایی استانداری افزود: از ابتدای سال ۹۷ سامانه‌ای برای ثبت نام روستائیان در این خصوص طراحی می‌شود و دهیاران به عنوان کارگزار برای ثبت نام در این طرح اقدام خواهند کرد.

نجفی ادامه داد: طرح بیمه اماکن روستایی حاصل کار کارشناسی یکساله دفتر روستایی است تا برای جبران خسارات اقشار روستایی در هنگام حوادث و بلایای طبیعی به شکل مناسب اقدام شود.

مدیرکل امور روستایی و عشایری استانداری قزوین افزود: دولت در هنگام بلایای طبیعی از عهده پرداخت همه خسارات بر نمی‌آید و باید حتما از مشارکت بیمه در این زمینه بهره‌مند شود.

انتهای پیام/

واحدهای مسکونی روستایی قزوین طی ۲ سال بیمه می شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مادران غیرشاغل روستایی و عشایر که فرزند سوم یا بیشترشان متولد سال ۱۳۹۶ به بعد باشد، تا پایان اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی roostaa.ir ثبت‌نام کنند.
هادی بهداد افزود: حق بیمه مادران غیرشاغل روستایی و عشایری به همت دولت پرداخت خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از طریق موسسات کارگزاری یا مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق ثبت نام کنند.
او ادامه داد: این اقدام در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است