Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:47:50 GMT

282 تن ازجوانان شهرستان جم شاغل شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۱۰۱۱

282 تن ازجوانان شهرستان جم شاغل شدند

بوشهر-ایرنا-سرپرست فرمانداری شهرستان جم گفت:درسال 96، 282 تن از جوانان جویای کار این شهرستان در شرکت‌های مستقر در منطقه مشغول به کار شدند.

به گزارش ایرنا، محمد حسینی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جم افزود: 23طرح اشتغال‌زایی در قالب تسهیلات با بهره 6 درصد روستایی در شهرستان جم به تصویب رسیده که با اجرا این طرح ها برای 145 نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: 90 فقره تسهیلات مشاغل خانگی به مبلغ 6.5 میلیارد ریال با بهره 4 درصد در شهرستان پرداخت شده و 2.5 میلیارد ریال دیگر نیز در دست پرداخت است.
حسینی در ادامه با اشاره به اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار به پروژه مجتمع فرهنگی هنری ریز گفت: با اختصاص این میزان اعتبار امیدواریم هر چه زودتر شاهد بهره برداری از این پروژه مهم فرهنگی در بخش ریز باشیم.
وی یادآورشد: درسال 96، 107پروژه عمران شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر یکهزار و 320 میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
حسینی ادامه داد: از شمار پروژه های یاد شده 61 پروژه با 570 میلیارد ریال افتتاح و 46 پروژه نیز با 750 میلیارد اعتبار عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
سرپرست فرمانداری شهرستان جم با بیان اینکه برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان هنوز نتوانسته‌اند موافقتنامه‌های پروژه‌ها را مبادله کنند تاکید کرد: طبق تاکید استاندار، اعتبار پروژه‌های دستگاه‌های کم کار به شهرستان‌های دیگر اختصاص می‌یابد و چنانچه دستگاهی سبب ساز چنین خسارتی شود بدون شک غیر قابل اغماض خواهد بود.
وی گفت: مدیران باید برنامه محوری را سرلوحه کار خود قرار دهند و تا پایان فروردین 97 برنامه ریزی بلند مدت و میان مدت خود را ارئه کنند.
حسینی افزود: مدیر بی برنامه را به هیچ عنوان نخواهم پذیرفت و اعتباری نیز به دستگاه بی برنامه اختصاص نمی‌یابد.
وی همچنین با اشاره به قطع مداوم فیبر نوری شهرستان جم گفت: با این قطع شدن مردم ساعت‌ها با مشکلات جدی مواجه می شوند که امر نشان از ضعف مخابرات است.
سرپرست فرمانداری جم افزود: باتوجه به اینکه مصوبه های لازم برای جلوگیری از عدم تکرار مشکل ارتباطی جم ارسال شده اما بعد از مدت‌ها و تکرار چند مرتبه قطعی، اقدام جدی انجام نمی شود.
7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی اشتغال تولید اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم