Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-18@23:31:45 GMT

عملکرد استقلال نشانگر تجربه و دانش شفر است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۱۰۳۰

به گزارش وانانیوز، 

روزبه چشمی امیدوار است استقلال در سال 97 به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.

 

مدافع ملی‌پوش استقلال همچنین علاقه‌مند است وینفرد شفر در این تیم بماند. این گفت‌وگو را بخوانید.

 

* از کجا شروع کنیم؟!
هر کجا صلاح می‌دانید.

 

* استقلال این اواخر نتایج خوبی گرفت، چه عواملی سبب شد تیم‌تان روند رو به رشد خودش را حفظ کند؟
شرایط روحی تیم به مراتب بهتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چه جلوتر رفتیم تمرینات بهتر در میدان اجرایی شدند و اعتماد به نفس تیمی‌مان افزایش یافت.

 

* در عین حال این را هم باید در نظر بگیریم که در آخرین بازی امسال در خانه نتوانستید به پیروزی برسید.
خودمان بابت تساوی مقابل العین خیلی ناراحت شدیم چون استحقاق برد را داشتیم. ما در این مسابقه بدشانس بودیم و فرصت‌های گل تیم در آخرین لحظات وارد دروازه حریف نشدند. برای بازی با العین شرمنده هواداران شدیم به خصوص عزیزانی که تمام سکوها و حتی راهروهای ورزشگاه آزادی را تکمیل کرده و به تشویق و حمایت از استقلال پرداختند. خیلی‌ها هم به دلیل پر شدن ورزشگاه مجبور شدند به منزل برگردند. ما بازیکنان استقلال به پیراهنی که بر تن داریم افتخار می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم این محبت هواداران را جبران کنیم.

 

* فکر می‌کنی استقلال به عنوان تیم اول از گروه خود صعود می‌کند یا دوم؟
همه چیز بستگی به بازی 13 فروردین مقابل الریان دارد. ما در خود قطر می‌توانستیم برنده از میدان خارج شویم. با این حال قطعاً تمام هدف و تلاش ما در بازی برگشت که در تهران است کسب سه امتیاز خواهد بود. ان‌شاءا... که می‌توانیم بازی را ببریم و با اقتدار به مرحله بعد صعود می‌کنیم.

 

* اردیبهشت‌ماه هم فینال جام حذفی را دارید.
از ابتدای این فصل یکی از اهداف مهم تیم ما قهرمانی در جام حذفی بوده است. بازی با تیم خونه‌به‌خونه آسان نیست. آنها برای این جدال برابر تیمی نظیر استقلال سرشار از انگیزه خواهند بود ولی صادقانه باید بگویم ما محکوم به قهرمانی در جام حذفی هستیم.

 

* کار کردن با وینفرد شفر چطور بوده؟ دوست دارید او در استقلال بماند؟
ایشان ارتباط خوبی با همه بازیکنان دارند، از نظر فنی هم عملکرد استقلال بیانگر تجربه و دانش شفر است و علاقه‌مند هستیم ایشان فصل بعد هم مربی‌مان باشند.

 

* بازی تیم ملی با حریفی نظیر سیرالئون می‌تواند یک بازی مؤثر قلمداد شود؟
یک تیم در دوره آماده‌سازی همواره با حریفان نامدار یا قدرتمند بازی نمی‌کند. کادر فنی دنبال ارزیابی بازیکنان داخلی و سنجیدن شرایط‌شان است.

 

* در پایان درباره سال 96 و 97 چه صحبتی داری؟
سال 96 برای خیلی از هموطنان تلخ بود؛ زلزله کرمانشاه، حادثه کشتی سانچی و اتفاق هواپیمای یاسوج خیلی‌ها را داغدار کرد و ما هم از دیدن رنج آنها ناراحت شدیم. امیدوارم سال 97 برای کشورم شیرین و توأم با موفقیت باشد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان از اینکه تیمش بازی برده مقابل استقلال خوزستان را با تساوی به اتمام رسانده است، ابراز تأسف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مارینوس اوزونیدیس پس از تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: نمی‌دانم باید چطوری باشم. ما امروز خودمان بازی کردیم و همه کارها را خودمان داشتیم انجام می‌دادیم، اما دو امتیاز از دست دادیم. گل اول را روی اشتباه خوردیم و گل دوم شوتی بود که زدند، اما به غیر از این دو گل در طول 90 دقیقه صحنه دیگری از موقعیت‌های استقلال خوزستان یادم نمی‌آید.

وی تصریح کرد: بابت نتیجه خیلی ناراحتم، اما از طرفی وجه مثبت کار این بود که در غیاب پنج شش بازیکن و تغییر پست چند بازیکن، نمی‌توانیم ایرادی به بازیکنان بگیرم. درباره اشتباهی که صورت گرفت، باید بگویم این فوتبال است و همیشه ممکن است اشتباه پیش بیاد. طبیعتاً وقتی می‌بینم بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند، بازی را کنترل کردند و در همه وظایفی که داشتند خوب کار کردند، نمی‌توانم چیزی به بازیکنان بگویم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنین خاطر نشان کرد: تیم حریف فقط یک شوت و یک موقعیت داشت و در طول 90 دقیقه 2 بر صفر بودیم و از تیم حریف چیزی ندیدیم، اما وقتی می‌بینید بازی 2-2 تمام شده است، تعجب می‌کنید. با بازیکنانم نزدیک هستم، از آنها حمایت می‌کنم و باورشان دارم. در حال حاضر لازم است که باشگاه و ما از بازیکنان حمایت کنیم و لازم است که بدانند حمایت ما را دارند.

پورموسوی: تساوی مقابل گل‌گهر برای ما حکم برد را دارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!
  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند