Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین معینی کربکندی، سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ از اجرای برنامه های حمایتی از خانواده های بی بضاعت ورودی غربی پایتخت در قالب اجرای طرح "عید مهربانی" و "پیشواز از نوروز۹۷" خبر داد.

ایران آنلاین / حسین معینی کربکندی با اشاره به اهتمام جدی برای رسیدگی به خانواده  های بی بضاعت در آستانه سال نو گفت: هر ساله در اسفند ماه و در آستانه عید نوروز و بهار طبیعت، شهروندان خیّر و نیکوکار، همزمان با "هفته احسان و نیکوکاری" در همایشی عظیم که تبلور نوع دوستی، نیکوکاری و مهرورزی آنان است، سفره محبت و عاطفه خویش را با خانواده‌های نیازمند و کودکانشان سهیم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر حفظ کرامت و منزلت خانوارهای نیازمند در حین اجرای طرح "عید مهربانی" افزود: در این خصوص مساعدت در زمینه تهیه سبد کالایی با اولویت بندی افراد نیازمند و یکپارچه سازی مساعدت ها با اهتمام ویژه تمامی دست اندرکاران این امر خیر و خداپسندانه در حال اجرا است.

معینی کربکندی در خاتمه با اشاره به اجرای برنامه های حمایتی با همکاری خیرین و افراد نیکوکار محلات ۱۳گانه منطقه۲۱ یادآور شد: تامین اقلام شب عید برای تمامی نیازمندان، جمع آوری البسه نو و کفش، توزیع  بن و حواله خرید کالا، تهیه و توزیع سبد کالا با مشارکت مجمع خیرین در شبین اقشار نیازمند و برپایی جشن شب عید نوروز از جمله اقدامات در دست اجرا است./ مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با پنجشنبه (۶ اردیبهشت) محمد رهاوی یکی از کارکنان زندان مرکزی یزد با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۲۴ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد و با این اقدام موجب تداوم پنجشنبه‌های مهربانی ستاد دیه یزد شد.

این نیکوکار یزدی در خصوص این اقدام گفت: این اقدام را به نیت خشنودی خداوند متعال و جهت شادی روح اموات اهدا کردم و امیدوارم با این اقدام دل یک خانواده شاد شود.

گفتنی است بسیاری از خیران استان یزد پنجشنبه‌ها با حضور در ستاد دیه استان مبالغ مورد نظر خود را جهت شادی روح اموات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میک نند که این اقدام در قالب پویش رضوان و پنجشنبه‌های مهربانی در این استان معروف شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • ۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت اجرا شده
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند