Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ جلسه معارفه سرپرست شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران امروز دوشنبه، 28 اسفندماه با حضور معاون امور آب و آبفا وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و معاونان و مجریان طرح‌های شرکت آب و نیرو برگزار شد.

عباس سروش، معاون امور آب و آبفا وزارت نیرو در این مراسم با تقدیر از زحمات هشت ساله سیدمحمدرضا رضازاده، مدیرعامل پیشین شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، طی حکمی بهروز مرادی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت آب و نیرو را به‌عنوان سرپرست این شرکت معرفی کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهروز مرادی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت آب و نیرو، مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته اقتصاد انرژی از دانشگاه تربیت مدرس اخذ کرده و عضو اصلی هیئت‌مدیره این شرکت است .

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی

  حسین درگاهی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: رشته آزمایشگاه از جمله رشته‌های اثر گذار در نظام سلامت است که نقش به سزایی در تشخیص بیماری‌ها دارد. وی گفت: رشته علوم آزمایشگاهی بسیار در علوم پایه اهمیت دارد و پیش بینی‌های درمانی در این رشته تعیین می‌شود و در حوزه بهداشت و غربالگری در کنار سایر رشته‌ها هستند. درگاهی گفت: در قبل انقلاب این رشته محدود بود به مقطع ۶ ماهه وپس از انقلاب به علت نیاز‌های وافر به این رشته در کل کشور، به صورت فوق دیپلم در آمد و تا سال ۷۴ به صورت دکترا پذیرش داشت. وی گفت: پس از سال ۷۴ این رشته دوباره به مقطع فوق دیپلم به کارشناسی مشخص شد و اکنون کارشناسی پیوسته دارد. درگاهی با بیان اینکه با توجه به پیگیری و مطالبه فارغ التحصیلان این رشته در مقطع کارشناسی وزارت بهداشت در حال بررسی تحصیلات تکمیلی این رشته و ورود به مقطع دکتری علوم آزمایشگاهی است ادامه داد: رشته‌های تک تخصصی مدیریت بخش‌های مختلف آزمایشگاه را بر عهده دارند و اخیرا با کمک مقام عالی وزارت بهداشت، فلوشیپ آزمایشگاهی تاسیس شده و از فارغ التحصیلان تک رشته‌ای جذب دارد این رشته آینده بسیار روشنی دارد. وی گفت: به نظر می‌رسد رویکرد‌های توسعه کمی و کیفی این رشته از مقطع کارشناسی و به دکتری علوم آزمایشگاهی در خال بررسی در کمیته‌های تخصصی است و در صورت بررسی و تایید اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان
  • دانشگاه شاهد نیروی حفاظت فیزیکی جذب می‌کند