Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت:طرح آرامش بهاری در ۵۶ امامزاده و بقعه متبرکه آذربایجان شرقی اجرا می‌شود. ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمدعلی فاضلی نسب عصر امروز در آیین افتتاحیه طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه آذربایجان شرقی اظهار داشت: طرح آرامش بهاری از امروز 28 اسفندماه 96 کار خود را آغاز کرده و تا 15 فرودین ماه سال آینده در 56 امامزاده و بقاع متبرکه در سراسر استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح از 59 مبلغ و روحانی جوان و آموزش دیده که از حوزه‌های علمیه در این طرح حضور دارند، به منظور مشاوره خانواده و مذهبی استفاده می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی هدف از برگزاری این طرح را خدمت رسانی به گردشگران و تبلیغ و ترویج دین اسلام عنوان کرد و گفت: این طرح در کنار رویداد تبریز 2018 می‌تواند تأثیرات مهمی بر روی گردشگران داخلی و خارجی بگذارد و ما نیز می‌توانیم فرهنگ و آداب تشیع را در قالب طرح آرامش بهاری به گردشگران خارجی نشان دهیم.

فاضلی نسب در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام انتخاب شده می‌توان از این پتانسیل استفاده کرده و امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان را به جهانیان معرفی می‌کنیم.

گفتنی است، ویژه برنامه آرامش بهاری همچون سال‌های گذشته در این سازمان از 28 اسفندماه امسال تا 15 فرودین 97 برای نخستین بار در 56 بقعه آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد: به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو اِل ۹۰ در جاده اهر_تبریز ۹ نفر مصدوم شدند.

وحید شادی‌نیا در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: شامگاه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو ال ۹۰ در جاده اهر_تبریز حوالی چهار کیلومتری پس از بیلوردی، ۹ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: پنج آمبولانس اورژانس در صحنه حادثه حضور دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اورژانس استان آذربایجان شرقی، وی اذعان کرد: پنج مصدوم حادثه توسط اورژانس به بیمارستان هریس و چهار مصدوم تحت مراقبت کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان اهر انتقال یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز