Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@02:04:08 GMT

شکایت قطر از بزرگ‌ترین بانک امارات

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۱۴۷۲

قطر از تنظیم‌کننده مقررات بانکی آمریکا درخواست کرد که در مورد بزرگترین بانک امارات متحده عربی که تابع قوانین بانکی آمریکاست تحقیقاتی را شروع کند. قطر این بانک اماراتی را متهم کرده است که تبادلات خارجی جعلی‌ای را با هدف آسیب زدن به اقتصاد قطر، به عنوان بخشی از تحریم‌های همسایگان این کشور، طراحی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت حقوقی بانک مرکزی قطر در نامه‌ای به خزانه‌داری آمریکا درخواست کرده است که در مورد فعالیت‌های بانک ان‌بی‌ای‌دی امریکاز، واحد تابعه آمریکایی بانک اول ابوظبی (اف‌ای‌بی)، که اکثریت سهام آن دولتی است، تحقیق کند.

در نامه دومی هم وکلای بانک مرکزی قطر، از کمیسیون تجارت اوراق و سهام آمریکا درخواست کرده‌اند که در مورد دستکاری احتمالی ارز قطر، ریال، تحقیق کنند.

بانک مرکزی قطر قبلا هم بدون ذکر نام بانک‌های کشور‌های عربی آن‌ها را متهم کرده بود که با تجارت ریال قطر، بین خودشان با قیمتی بسیار پایین‌تر از نرخ واقعی، سعی در ایجاد توهم این داشتند که اقتصاد قطر در حال سقوط است.

ریال بیش از یک دهه است که در نرخ ۳.۶۴ ریال در برابر هر دلار آمریکا معامله می‌شود، اما در ماه‌های اولیه بایکوت عربی قطر، تا نرخ ۳.۸۹۵ ریال در برابر دلار آمریکا هم معامله می‌شد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته تعیین وضعیت، آرای جدید خود را به شرح زیر صادر کرد:

*با توجه به شکایت پیمان رنجبری از باشگاه مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۳۴ میلیون و ۱۴۷ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۴ میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت شروین بزرگ از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۴۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۴۰ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۷۴۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵ میلیارد و ۵۸۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت احسان پهلوان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸ میلیارد و ۶۸۱ میلیون و ۹۷ هزار و ۵۰۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۳۱ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۸۷۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۳۱۸ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۵۰۰ ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت هومن ربیع زاده از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۲۱ میلیون و ۲۷۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت فرزاد حاتمی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۲۱ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۲۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی: سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام
  • احسان پهلوان پرسپولیس را نقره‌داغ کرد
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی پرسپولیس با شکایت پهلوان
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی باشگاه پرسپولیس با شکایت پهلوان