Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری - ایرنا - مراسم تحویل سال ۱۳۹۷ هجری خورشیدی همزمان با نماز مغرب و عشاء با شکوه هر چه تمام تر در جوار بارگاه ملکوتی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(ره)، آیین تحویل سال نو روز سه شنبه 29 اسفند ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء طبق سنت های سال گذشته با حضور مسئولان، مقامات کشوری و لشگری و حضور پر شور مردم مومن و ولایی ایران از جمله خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تمامی کسانی که ارادت خاص به امام راحل و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را دارند، برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعضای بیت شریف امام راحل در این مراسم حضور دارند و یادگار امام بعد از اقامه نماز مغرب وعشاء، سخنرانی خواهد کرد.
لحظه تحویل سال 1397 هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران در ساعت 19 و 45 دقیقه و 28 ثانیه روز سه شنبه 29 اسفند هجری شمسی، مطابق 2 رجب 1439 هجری قمری و 20 مارس 2018 میلادی است.
6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نوروز97 مراسم سال نو مرقد مطهر امام خميني ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با حضور عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) امروز با حضور هیات‌های مذهبی و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

عزاداران مکتب جعفری در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام همزمان با سراسر کشور با تجمع در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) عزاداری کردند.

کد خبر 6096197

دیگر خبرها

  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • تقویم و اوقات شرعی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت به افق قم
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی در دزفول