Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت الاسلام  تکیه ای  گفت: امسال هفده هزار و صد و شصت و یک نفر، در سامانه اینترانتی اعتکاف استان ثبت نام کرده اند

حجت الاسلام تکیه ای گفت: پنجم فروردین قرعه کشی اعتکاف صورت می پذیرد و از طریق پیامک و اعلام در سایت اعتکاف 14هزار نفر برای مراسم معنوی اعتکاف در 22مسجد پذیرش می شوند

 دبیر شورای اعتکاف استان گزارشی از برنامه های  جشنواره ی بین المللی اعتکاف که 17 اسفندماه در مشهد مقدس برگزار شد ارائه کرد


به روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم هر ماه قمری ایام البیض ( روزهای سفید ) گفته می شود و به عقیده مسلمانان ایام البیض ماههای رجب،‌ شعبان و رمضان دارای فضیلت بسیار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم معنوی اعتکاف امسال 13 تا 15 رجب المرجب همزمان با ۱۱، ۱۲، ۱۳ ام فروردین ماه برگزار می شود که به دلیل مصادف شدن این رویداد با آغاز سال نو  شمسی ، شعار امسال “اعتکاف،احیای معنویت در بهار طبیعت” انتخاب شده است.

از عمده ترین اعمال ایام البیض اعمال ام داوود است و برای برآمدن حاجات و برطرف شدن گرفتارها و دفع ظلم ظالمان موثر است و کیفیت و اجرای آن در کتب مفاتیح الجنان و مصباح شیخ آمده است.
خواندن آیات قرآن کریم؛
در این ایام به خواندن آیات سوره انعام، اسرا، کهف، لقمان، یس، صافات، فصلت، شوری، دخان، آیه الکرسی، فتح، واقعه، ملک، قلم و انشقاق سفارش شده است.
همچنین از دیگر اعمال این ایام زیارت امام حسین(ع) و به جای آوردن چهار رکعت نمازی که حضرت امیر (ع) در این روز به جای آورد.

سال گذشته 15 هزار نفر از مردم مومن قم در مساجد جامع معتکف شدند.

.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟

سریال حشاشین با روایت تاریخی درباره حیات و حوادث مرتبط با حسن صباح، بنیان‌گذار دولت اسماعیلیه است.

 مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا گفت: سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به‌نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است. 

بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال«حشاشین» در رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.

برهمین اساس، سریال «حشاشین» از سامانه‌های اینترنتی فیلیمو، گپ‌فیلم و فیلم‌نت حذف شد.

منبع: تجارت نیوز

tags # شبکه نمایش خانگی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • بهار پربارش امسال با افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج