Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:23:06 GMT

تصادف در جاده سقز - بوکان 2 کشته بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۲۲۴۰

تصادف در جاده سقز - بوکان 2 کشته بر جا گذاشت

سنندج - ایرنا - فرمانده پلیس راه استان کردستان گفت: برخورد 2 دستگاه خودرو در جاده فرعی مرخز در محور ارتباطی سقز - بوکان 2 کشته بر جا گذاشت.

سرهنگ عیسی گوهری دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این حادثه که عصر امروز روی داد، یک دستگاه سواری سمند با یک دستگاه وانت نیسان برخورد کرد.
وی با اشاره به اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، انحراف به چپ خودروی سمند اعلام شده است، افزود: راننده هر 2 خودرو در این تصادف مصدوم شدند که پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ گوهری اضافه کرد: با توجه به افزایش تردد در محورهای ارتباطی استان در روزهای منتهی به پایان سال، امروز شاهد چند فقره تصادف رانندگی بودیم که از جمله واژگونی یک دستگاه خودرو MVM در ۱۵ کیلومتری محور قروه - دهگلان و مصدوم شدن 2 نفر بود.
وی یادآور شد: با توجه به افزایش تردد در محورهای ارتباطی استان کردستان در ایام منتهی به پایان سال و تعطیلات نوروزی، رعایت سرعت مطمئنه و نکات ایمنی از سوی رانندگان ضامن سلامتی خود و دیگر سرنشینان است.
وی تاکید کرد: بر اساس شمارش دستگاه های تردد شمار میزان عبور و مرور خودروها در روز 27 اسفند سال جاری در محورهای ارتباطی کردستان 16 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
سرهنگ گوهری گفت: همچنین امروز نیز در محورهای ارتباطی اصلی استان شاهد افزایش تردد خودروها بودیم اما ترافیک در تمام محورهای ارتباطی روان ولی پر حجم است.
وی یادآور شد: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 8 تا 24 روزهای 27، 28 و 29 اسفند و همچنین روزهای 4، 11، 12 و 13 فروردین سال آینده در محورهای ارتباطی سنندج - سقز، سقز - بانه و سنندج - مریوان ممنوع است البته این محدودیت شامل کامیون هایی حامل مواد سوختی و غذایی، نمی شود.
طول شبکه راه های استان هفت هزار و 834 کیلومتر است که این میزان شامل 6 هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.
شبد**3034/9102*9122

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي تصادف پليس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن دو نفر در تصادف زنجیره‌ای و حریق خودرو در آزادراه خلیج فارس خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۰۱:۵۶ امروز (۱۴ اردیبهشت‌ ماه) از طرق تماس با سامانه ۱۲۵ خبر حادثه حریق یک دستگاه کامیون خاور و دو دستگاه پژو ۴۰۵ به‌دنبال تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس ۱۵ کیلومتر مانده به بندر امام به اورژانس اطلاع‌رسانی شد.

او افزود: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود