Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - مسئول سازمان اردویی راهیان نور از تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در یادمان بیت المقدس اهواز خبر داد.

روح اله حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: ساعت هفت صبح فردا ( ۲۹ اسفند ماه ) آئین تشییع و تدفین پیکر مطهر سه شهید گمنام در یادمان بیت المقدس واقع در جنب اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز با حضور خانواده شهدا، مردم و مسئولان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اطلاعات به دست آمده از پیکر مطهر این سه شهید، افزود: نخستین شهید گمنام ۲۱ ساله است و در شرق دجله به شهادت رسیده، وی در سال ۶۳ در عملیات بدر حضور یافته و در اسفند ماه همان سال نیز مفقود شد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور با بیان اینکه دومین شهید گمنام ۱۸ ساله و در منطقه مجنون به شهادت رسید، اظهار کرد: این شهید بزرگوار نیز در سال ۶۲ در عملیات خیبر شرکت و اسفند ماه همان سال مفقود شد.

حسین زاده تصریح کرد: سومین شهید گمنام نیز ۱۹ ساله است، این رزمنده در سال ۶۱ با شرکت در عملیات رمضان در شرق بصره به شهادت رسیده و مرداد ماه همان سال نیز مفقود شد.

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوهای راهیان نور تشییع و خاک سپاری شهید گمنام راهیان نور 97 شهید گمنام مجله ایران مهر بوشهر نوروز حوادث چهارشنبه سوری شهرکرد گرگان گردشگری کرمانشاه نوروز 97 شیراز خرم آباد مشهد اردوهای راهیان نور مسافران نوروزی سقوط هواپیمای ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)

در مراسم وداع با پیکر ۲ شهید گمنام که امشب با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم در شبستان امام خمینی حرم مطهر کریمه اهل بیت برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بر ادامه راه این اسوه‌های ایثار و شجاعت تأکید کردند.

پیکر این دو شهید گمنام عصر فردا چهاردهم اردیبهشت، در آستانه شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از میدان آل یاسین قم تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در این مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

این شهدای والامقام در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فیلم | لحظاتی قبل از خاکسپاری شهید گمنام در رفسنجان
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 
  • ۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)