Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@05:05:35 GMT

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال در تونس + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۳۰۱۷

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال در تونس + تصاویر

تیم ملی فوتبال ایران ساعتی پس از حضور در تونس نخستین تمرین خود را در این کشور برگزار کرد. ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران امشب (دوشنبه) ساعتی پس از حضور در تونس در هتل محل اقامت خود به تمرین ریکاوری پرداختند.
در این تمرین پرنشاط بازیکنان با استفاده از رول، تشک و همچنین توپ‌های اسفنجی بدن‌های خود را برای تمرینات روزهای آینده و دیدار دوستانه با تیم تونس آماده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی نیز پس از پیوستن به اردوی تیم ملی در این تمرین شبانگاهی حاضر بودند و زیر نظر کادر فنی به تمرین پرداختند.

تیم ملی فوتبال ایران سوم فروردین ما 1397 در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی تونس از تیم‌های حاضر در جام جهانی 2019 روسیه خواهد رفت.

 

 

انتهای پیام/

R7858/P30441/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی پرستاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،به نقل از وبدا، دکتر عباس عبادی، گفت: حق الزحمه کار دانشجویی دانشجویان سال آخر پرستاری از ساعتی ۲۰ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان افزایش یافته است. همچنین برای دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری هم حق الزحمه ساعتی ۳۵ هزار تومان تصویب شده است.
وی افزود: این افزایش به پیشنهاد معاونت پرستاری و با تصویب هیأت امنای مشترک وزارت بهداشت صورت گرفته است.
معاون پرستاری وزارت بهداشت، با بیان اینکه دانشجویان پرستاری در دوران تحصیل خود، ضمن کسب تجربه عملی، بخشی از هزینه‌های تحصیل خود را نیز از طریق کار دانشجویی تامین می‌کنند، خاطرنشان کرد: افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی، گامی مثبت برای حمایت و قدردانی از تلاش‌های آنان در عرصه سلامت کشور است.
دکتر عبادی گفت: توجه به دانشجویان، انگیزه و روحیه آنان را برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر ارتقا خواهد داد و به نفع نظام سلامت کشور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی پرستاری
  • فوتبال از دریچه فان؛ زیدان پس از اولین جلسه تمرین در منچستریونایتد
  • مرادمند: خدا را شکر این سیلی را الان خوردیم
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • پراید نیز اجاره‌ای شد؛ ساعتی ۳۰۰ هزار تومان!
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • کار به اجاره ساعتی خودرو رسید | پراید ۳۰۰ هزار تومان!