Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-01@16:00:50 GMT

احتمال بازگشت فن پرسی به تیم ملی هلند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۳۱۲۸

احتمال بازگشت فن پرسی به تیم ملی هلند

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی جدید تیم ملی هلند احتمال دعوت از رابین فن پرسی را رد نکرد.

به گزارش وبسایت نود، رونالد کومان که اخیرا هدایت تیم ملی هلند را بر عهده گرفته در جدیدترین مصاحبه خود ضمن تمجید از عملکرد رابین فن پرسی ۳۴ ساله در فاینورد از احتمال دعوت او به تیم ملی خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کومان به نقل از espn گفته:

فن پرسی رسما از بازی های ملی بازنشسته نشده اما برای اینکه بتواند در تیم ملی بازی کند باید کاملا آماده باشد. او در بازی اخیر فاینورد بار دیگر توانایی هایش را نشان داد اما از الان نمی توانم در مورد بازگشتش به تیم ملی حرفی بزنم. 

من هنوز در مورد کاپیتانی تصمیمی نگرفتم. ویرجیل فن دایک قطعا یکی از گزینه های کاپیتانی است. 

۲۰۳۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی هلند اختصاصی فاینورد رابین فن پرسی رونالد کومان جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان Match of the Day اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند هفته غیبت در تمرینات، از چند روز پیش با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس روز گذشته در نشست خبری در واکنش به سؤالی درباره بیرانوند گفت:‌ «هیچ ضمانتی نیست که او بتواند بازی کند یا نه. روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌تواند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر».

این دروازه‌بان که در طول هفته تمرینات تخصصی خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس دنبال می‌کرد، روز گذشته (سه‌شنبه) در بخشی از تمرینات همراه با سایر دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرینات جدی‌تری را دنبال کرد تا برای بازی با سپاهان محک بخورد.

شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند تا حد زیادی آماده بازگشت به دروازه پرسپولیس شده و اینکه در دیدار با سپاهان در دروازه پرسپولیس قرار بگیرد یا خیر به تصمیم نهایی اوسمار و خودش بستگی دارد. با این شرایط احتمال حضور این سنگربان در دیدار امروز در دروازه پرسپولیس وجود دارد.

دیدار پرسپولیس و سپاهان، ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229141 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه