Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلوید می ورد در نقل قولی احساسی گفت که می تواند به طور جدی به خرید باشگاه نیوکاسل فکر کند و رفیقش رونالدو را نیز به آنجا ببرد. 

طرفداری - قهرمان سابق بوکس جهان، فلوید مک ودر پس از بازنشستگی اش افکار مختلفی را در ذهنش مرور می کند. با توجه به مشکلات مالی نیوکاسل تحت مالکیت مایک اشلی، مک ودر 41 ساله در گفتگو با Sunday Star در مورد احتمال سرمایه گزاری اش در فوتبال گفت:

من عاشق نیوکاسل هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بچه ها بیشتر از هر جای دنیا، عاشق جشن هستند. سال پیش چند بازیکن نیوکاسل را ملاقات کردم. آنها پسران خوبی هستند. من همیشه از موقعیت های جدید اقتصادی استقبال می کنم و تمام ورزش ها را دوست دارم اما با عقلم سرمایه گزاری می کنم، نه با دلم. سرمایه گزاری با قلب و احساس سریع ترین راه برای از دست دادن پول است. اما اگر کسی برنامه دقیقی در زمینه اقتصادی داشته باشد و اطرافیانم از آن استقبال کنند و بگویند: "فلوید، این کار پول به همراه دارد"، بعد سرمایه گزاری می کنم. در چنین صورتی شاید نیوکاسل را بخرم. فوتبال شاید ورزش من نباشد اما من با همه در ارتباطم. 

کریستیانو رونالدو هوادار و رفیق قدیمی من است. پس ممکن است بتوانم او را هم به نیوکاسل بیاورم تا آنجا بازنشسته شود. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جعفر قادری، درخصوص بحث بر سر افزایش تعطیلات آخر هفته در روز پنجشنبه یا شنبه، گفت: از لحاظ اقتصادی هرچه اختلاف ما با کشورهای دیگر کمتر باشد، بسیار بهتر است.

بنابر گزارش ایلنا، این عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: حال یک حساسیتی ایجاد شده است، من فکر می‌کنم اگر اجماعی ایجاد کنیم که بتوانیم تعاملات و ارتباطات بین‌المللی بیشتری را با کشورها وجود بیاوریم شاید به مراتب بهتر باشد، آن هم در این در این شرایط اقتصادی که ما باید این تعاملات را بیشتر و بهتر کنیم.

وی تاکید کرد: اصل تعطیلات که جمعه است و ما آن را حفظ می‌کنیم و حساسیتی که برخی از افراد به خرج می‌دهند شاید خیلی موضوعیتی نداشته باشد؛ حال قرار شد کمیسیون اجتماعی بررسی‌هایی را انجام دهد و یک حداقل توافقی را داشته باشند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898553

دیگر خبرها

  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است