Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@07:10:28 GMT

فعالیت کارگاه مهدالرضا(ع) در ایام نوروز

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۳۳۲۱

فعالیت کارگاه مهدالرضا(ع) در ایام نوروز

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، همزمان با آغاز سال 1397، برنامه‌های دینی و فرهنگی متنوعی ویژه سنین مختلف زائران و مجاوران امام رضا(ع) به همت معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی در ایام نوروز در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به برنامه‌های ویژه کودکان اشاره کرد.

کارگاه مهدالرضا(ع)
بنابر این گزارش، برگزاری کارگاه مهدالرضا(ع) ویژه کودکان ۵ الی ۱۰ سال دختر و ۵ تا ۷ سال پسر، هر روز از ساعت ۸ الی نماز مغرب و عشا در رواق حضرت زهرا(س) و از ساعت ۸ الی ۱۲ و ۱۹ الی ۲۳ در دارالقرآن‌الکریم نمونه ای از این برنامه‌ها به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کبوترانه

همچنین برنامه کبوترانه ویژه کودکان ۴ تا ۸ سال شامل آموزش مفاهیم دینی در قالب بازی و سرگرمی شنبه تا پنجشنببه این هفته از ساعت ۸ تا ۱۸ و جمعه ۸ تا ۱۶ کودکان ۴ تا ۱۰ سال شامل کارگاه‌های آداب زیارت، حفظ سوره، نیایش، ‌قصه، ‌کاردستی و نقاشی در رواق حضرت معصومه(س) از جمله دیگر برنامه‌ها در باب الهادی(ع) صحن جامع رضوی و برنامه جوانه‌های معرفت ویژه به شمار می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز

به‌مناسبت هفته بزرگداشت سعدی شیرازی، کارگاه آموزشی «بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودکان و نوجوان معاصر» ویژه کتابداران، فعالان فرهنگی حوزه کودک و نوجوان و اعضای نونگاه و نوجوان کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

این نشست با حضور و تدریس فرهاد حسن‌زاده و مژگان شیخی دو نویسنده مطرح ادبیات کودکان و نوجوان اجرا خواهد شد.

کارگاه آموزشی «بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودکان نوجوانان معاصر» امروز دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن کتابدار کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی شهر شیراز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این دوره آموزشی را به صورت زنده از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars مشاهده کنند.

این دوره آموزشی به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با همکاری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • برنامه‌ریزی شهری برای مقابله با چاقی شهروندان