Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - وینفرد شفر سرمربی استقلال لیست خروجی بازیکنان تیم خود را به مسئولان این باشگاه اعلام کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وینفرد شفر، همان‌طور كه مسئولان استقلال گفته‌اند، لیست شفاهی خود را به باشگاه گفته تا در صورت تمدید قراردادش، سریعاً بازیكنان مورد نظرش را جذب كنند. در این بین شایعاتی درباره وضعیت چند بازیكن هم شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً اولین بازیكنی كه قراردادش فسخ می‌شود، میلاد زكی‌پور است. این بازیكن با آبی‌ها قرارداد دارد ولی این روزها مصدوم است و نمی‌تواند بازی كند. شفر گویا از كیفیت این بازیكن اصلاً راضی نیست و قصد دارد او را كنار بگذارد. شایعات از آن حكایت دارد كه شفر حتی به دنبال چند مدافع چپ است و قطعاً در این پست بازیكن می‌آورد.

شایعه داغ دیگر درباره وضعیت مهدی قائدی است. آنچه در ظاهر دیده می‌شود، این است كه او نمی‌تواند حالاحالاها بازی كند. علاوه بر مشكل جسمانی، او دادگاهی شده و باید به خاطر تصادف اخیر مقابل قانون پاسخگو باشد. البته وكیل این بازیكن كه یك خانم است، تلاش كرده تا ثابت كند مهدی پشت فرمان نبوده ولی تا این لحظه ناكام مانده است. طبق كروكی اولیه پلیس، قائدی پشت فرمان بوده و اگر این مسئله قطعاً ثابت شود این بازیكن محكومیت سنگینی خواهد داشت و در آن صورت بازگشت دوباره‌‌اش به میادین، با تأخیر زیادی مواجه می‌شود. با توجه به این مشكلات شنیده می‌شود احتمالاً قائدی در لیست استقلال برای فصل بعد نیست. شفر دوست دارد تیمش در آرامش باشد ولی قائدی از زمان حضور او سه بار این آرامش را به هم زد و باعث حاشیه‌سازی برای استقلالی‌ها شد.

بازیكن سومی كه شایعات داغی درباره‌‌اش شنیده می‌شود، بویان است. او به تازگی به جمع آبی‌ها ملحق شده ولی به هیچ‌وجه كارایی نداشته است. این بازیكن در همان بدو ورود مصدوم شد و شایعاتی هم درباره چگونگی خریدش به گوش می‌رسید. شفر تصمیم گرفته این بازیكن را هم از لیست تیمش حذف كند تا جا برای جذب یك خارجی دیگر باز شود.

 

256 43

 

کلید واژه‌ها : مهدی قائدی - وینفرد شفر - باشگاه استقلال -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد

سرجیو سائول کوینترو چاوز در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال با مدیران باشگاه استقلال خوزستان به توافق رسید و روز ۱۶ اسفند سال ۱۴۰۲ با این باشگاه قرارداد بست.

پس از امضای قرارداد، این هافبک ۲۵ ساله اکوادوری در تست‌های ایفمارک شرکت کرد و مشخص شد که به هپاتیت B مبتلاست. بعد از این اتفاق، نام چاوز از فهرست تیم استقلال خوزستان خارج شد تا آبی‌های اهوازی بتوانند بازیکن دیگری به خدمت بگیرند که محمد آبشک را از فولاد خوزستان جذب کردند.

کوینترو که یک دقیقه هم برای استقلال خوزستان بازی نکرد، پنجمین بازیکن خارجی این تیم در لیگ بیست‌وسوم به شمار می‌رفت که خیلی زود از جمع شاگردان سیروس پورموسوی جدا شد.

باشگاه استقلال خوزستان در نقل‌وانتقالات زمستانی توانست ساویو روبرتو از برزیل، آسو رستم از عراق، دوستونبک تورسونوف از ازبکستان و عثمان اندونگ از سنگال را به خدمت بگیرد.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • افتخارآفرینی ملی‌پوش جوان ایرانی؛ بازی کنار ستارگان هندبال ساحلی جهان در المپیک
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • مسی جدید متولد شد
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!
  • عادت خوب ستاره ازبک استقلال: گل‌سازی!
  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...
  • تصمیم عجیب اینتر قبل از حضور طارمی