Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: مطابق این گزارش، «جورج نادر» در این نشست، با سران کشورهای عربی پیشنهاد تشکیل یک گروه منطقه‌ای منتخب متشکل از نمایندگان 6 کشور عربی را مطرح کرده که می‌تواند جایگزین شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه عرب شود. 
به گزارش نامه نیوز دو منبع آگاه که در این نشست حاضر بوده‌اند در گفت‌وگو با میدل‌ایست‌آی مدعی شده‌اند نادر گفته این گروه کشورهای عربی می‌توانند به نیرویی در منطقه تبدیل شوند که دولت آمریکا روی آنها برای مقابله با نفوذ ایران و ترکیه حساب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حاضران در این نشست، محمد بن سلمان، جانشین وقت ولیعهد عربستان، محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی، عبدالفتتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر، سلمان، ولیعهد بحرین و ملک عبدالله، پادشاه اردن بودند. 
برنامه از این قرار بود که کشورهای این افراد به علاوه لیبی که نماینده‌ای در این نشست محرمانه نداشت محور اصلی کشورهای حامی آمریکا و حامی اسرائیل را تشکیل دهند.
ادعا شده نادر به این افراد گفته است: «اگر با این طرح موافقت کنید، من برای آن در واشنگتن لابی خواهم کرد.» منابع آگاه گفته‌اند حاضران طرح او را پسندیدند.

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: کشورهای ولیعهد ایران اعراب آمریکا سلمان افراد تشکیل عربستان پیشنهاد منطقه محرمانه ترکیه گزارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد

 اسد و الزیانی در این دیدار، روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن و «تلاش‌های بحرین برای برگزاری موفق نشست سران عرب را که قرار است ماه آینده (میلادی) برگزار شود»، بررسی کردند.

وزیر خارجه بحرین و رئیس‌جمهور سوریه مهمترین موضوعات مندرج در دستورکار این نشست را بررسی کردند؛ به نحوی که در راستای منافع مشترک کشور‌های عربی باشد و با چالش‌های کنونی نیز مقابله کند.

بشار اسد خطاب به الزیانی گفت که باید همبستگی کشور‌های عربی و اقدامات مشترک بین آنان تقویت شود تا ثبات در منطقه برقرار گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند
  • خواسته برخی اعراب از اسرائیل برای نابودی حماس محال است
  • تصمیم عرب‌ها درمورد تهران و تل آویو چیست؟
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • آیا اعراب در مقابل ایران، هوای اسرائیل را دارند؟