Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا طی سخنانی به مناسبت فرا رسیدن نوروز گفت: «برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان که آغاز بهار را جشن می‌گیرند، نوروزی زیبا و مبارک را آرزو می‌کنم».

وی در عین حال با تکرار برخی ادعاهای ضدایرانی خود گفت: «مردم ایران از حاکمانی که به جای خدمت به آنها به خودشان خدمت می‌کنند، رنج می‌برند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در سخنانی بی‌اساس و توجیه‌ناپذیر، از سپاه به عنوان «ارتش متخاصم» علیه مردم ایران نام برده و مدعی شده است سیاست‌های سپاه باعث ایجاد بحران‌های زیست‌محیطی شده است.

در گزارش رویترز آمده است که این پیام ترامپ، با بیانیه‌ نوروزی سال گذشته وی که در آن هیچ اشاره‌ای به سیاست نشده بود، تفاوت زیادی دارد.

بر اساس این گزارش، ترامپ تهدید کرده است که در صورت عدم اعمال اصلاحات مورد نظر وی، در ماه می آینده از برجام خارج خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پیام نوروزی ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعاهای تل‌ آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه های عبری زبان امروز چهارشنبه گزارش دادند که ادعاهای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هیچ پهپاد ایرانی نتوانسته وارد اراضی اشغالی شود صحت ندارد.

این رسانه ها تاکید کردند که آمار ارائه شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر رهگیری پهپادها و موشک های ایران جنون آمیز و مبالغه آمیز است و ممکن است باعث شود صهیونیست ها و حتی عناصر ارتش توجهی به این آمار نکنند.

در ادامه این گزارش ها تصریح شده است: ادعاهای ارتش در راستای کم جلوه دادن خسارت های وارده بعد از عملیات ایران صحت ندارد. دست کم ۹ موشک از سیستم دفاعی اسراییل در پایگاه هوایی نواتیم عبور کردند اما سخنگوی ارتش اعلام کرده که هفت موشک عبور کرده اند.

رسانه های صهیونیستی اذعان کردند: یک پهپاد توانست وارد منطقه حرمون شده و این منطقه را هدف قرار دهد. این در حالی است که ارتش مدعی شده هیچ پهپادی وارد اسراییل نشده است.

این در حالی است که ویدئوها و تصاویر منتشر شده از عملیات وعده صادق بیانگر آن است که موشک ها و پهپادهای ایرانی موفق شدند با عبور از سیستم هوایی رژیم صهیونیستی اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهند.

دیگر خبرها

  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • پیام مقام‌های آمریکایی به صهیونیست‌ها: در صورت تکرار حملات ایران، قادر به مقابله نیستیم
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • ادعاهای تل‌ آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کند
  • عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل تکرار دوباره انقلاب شکوهمند اسلامی بود
  • رویترز: اعمال تحریم‌های نفتی جدید آمریکا علیه ایران بعید است
  • رویترز: بایدن تحریم نفتی را از لیست گزینه‌های پاسخ به ایران خط زده است
  • تمجید مردم غزه از حمله تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی