Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، در پی زلزله ۴ و ۹ دهم ریشتری که ساعت ۲۳ و ۲ دقیقه دیشب در مناطق گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد فرمانداران شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام از تماس‌های تعدادی از شهروندان مبنی بر ترک خوردن دیوار و سقف برخی از منازل در این شهرستان‌ها خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی نژاد فرماندار لنده گفت: بر اساس اعلام دهیاران شهرستان لنده، زلزله دیشب هیچگونه خسارت مالی و جانی در این شهرستان در پی نداشته است.
بنا به گزارش‌های ارسالی برخی از مردم در شهر‌های چرام و دهدشت از ترس پس لرزه‌ها و احتمال ریزش ساختمان‌ها به خیابان‌ها آمدند و برخی از مردم شب را در هوای آزاد به سر بردند.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۲ و ۹ دهم در مقیاس ریشتر در ساعت ۲۳ و ۳۷ دقیقه دیشب شهر‌های دهدشت، چرام، لنده، سوق و لنده را تکان داد.
به گزارش مرکز لرزه نگاری کشور همچنین زلزله دیگری به بزرگی ۳ و ۱ دهم ریشتر ۲۴ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۲۹ اسفندماه شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه را تکان داد.
مرکز این زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری دهدشت، ۲۶ کیلومتری چرام و ۲۶ کیلومتری لنده در استان کهگیلویه وبویر احمد و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین گزارش شده است.
علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت:تیم‌های ارزیاب جهت اطلاع دقیق از اوضاع منطقه به محل حادثه اعزام شده اند و نیرو‌های امدادی این استان در آماده باش هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی گفت: چهل وو هفتمین جایگاه عرضه سوخت در شهرستان بویراحمد و در مسیر جاده دهدشت به پاتاوه نزدیک به روستای گندی خوری در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع امروز به بهره برداری رسید.
مدیر عامل پخش فراورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: این جایگاه با ذخیره ۴۵ هزار متری بنزین دارای ۶ دستگاه تلمبه و ۱۲ نازل فروش بنزین، و برای ۱۰ نفر شغل ایجاد کرده است.  
وی با اشاره به اینکه این جایگاه ظرفیت فروش ۳۰ هزار لیتر بنزین در روز را دارد ادامه داد: این جایگاه به دلیل اینکه در مسیر جاده دهدشت به پاتاوه واقع شده و از روستای گندی خوری تا مرکز استان هیچ جایگاهی وجود نداشت، از اهمیت خاصی برخوردار است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • مرزن آباد لرزید
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند