Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- استاندارآذربايجان غربي با اشاره به وجود چهار هزار و 800 ميليارد ريال مطالبات پيمانکاران از دستگاه هاي اجرايي گفت: اين ادارات بايد با جديت پرداخت مطالبات را دنبال کنند و تمهيدات لازم را در اين خصوص بينديشند.

محمدمهدي شهرياري عصر روز دوشنبه در بازديد از خزانه معين آذربايجان غربي که در آخرين روز کاري سال انجام شد، افزود: حمايت از بخش خصوصي در استان مهمترين اصل در توسعه اقتصادي و سرمايه گذاري است و پرداخت مطالبات نيز در همين راستا به شمار مي رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به برنامه‌هاي مديريت اقتصادي استان در سال آتي مبني بر کاهش بدهي‌هاي دولت با تهاتر و ساير ابزارهاي مالي اضافه کرد: پيمانکاران بخش خصوصي بايد با ابزارهاي لازم از جمله اسناد خزانه، اسناد تسويه و ساير راهکارهاي قانوني مورد حمايت مسئولان استاني واقع شوند.
وي اظهار کرد: بخش خصوصي، اساس توسعه و آباداني بوده و سياست دولت دوازدهم نيز حمايت عملي از اين بخش، جهت توانمندسازي آن است.
استاندار آذربايجان غربي بيان کرد: مرکز خدمات سرمايه‌گذاري بايد جايگاه و هويت مستقل و بارزي در استان داشته باشد تا به‌راحتي در دسترس مردم و سرمايه‌گذاران قرار گيرد.
رضا حسيني معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار آذربايجان غربي نيز در اين جلسه گفت: مرکز خدمات سرمايه‌گذاري و دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط به‌عنوان متولي سرمايه‌گذاري استان، بايد در مدت سه ماه، بسته کامل و مدرن سرمايه‌گذاري در قالب فرمت‌هاي استاندارد `يونيدو` و پروژه‌هاي آماده و فيلم معرفي توانمندي‌هاي استان را آماده کند.
مديرکل امور اقتصادي و دارايي آذربايجان‌غربي نيز در اين ديدار با تأکيد ضرورت اجراي سياست هاي دولت تدبير و اميد مبني بر تجميع سه هزار و 600 حساب دستگاه‌هاي اجرايي استان اظهار کرد: از اين تعداد يکهزار و 580 فقره در راستاي خزانه‌داري الکترونيک و پرداخت الکترونيکي مسدود شده و اکنون حساب‌هاي دولتي تنها 2 هزار و 20 مورد است.
داود غفارپور از ابطال 390 ميليارد ريال اسناد خزانه در سال جاري با همکاري و تعامل سازمان مديريت و برنامه‌ريزي خبر داد و بيان کرد: اين اسناد به اعتبارات نقدي براي پرداخت فوري برخي مطالبات پيمانکاران تبديل شده است.
به گزارش ايرنا، تا پيش از دولت تدبير و اميد، مطالبات پيمانکاران از دستگاه هاي اجرايي بيش از 17 هزار ميليارد ريال بود که اين رقم به کمتر از 30 درصد رسيده است.
8137/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تشکیل گردید و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج گردید، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران گردید.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی در روزجاری تحویل مالکین و سهامداران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم