Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-05@02:30:49 GMT

بشار الجعفری: غربی‌ها به شکست سیاست خود در سوریه آگاهند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۴۷۸۵

جبه گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تلویزیون الاخباریه سوریه در خبری به نقل از بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اعلام کرد: پیروزی‌های ارتش سوریه باعث کاهش عمر تروریسم در این کشور خواهد شد.

وی در گفتگو با شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه گفت: غربی‌ها به این نتیجه رسیده اند که سیاست آنان در سوریه شکست خورده است و به این دلیل موضوعات شیمیایی و انسانی را مطرح می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: غربی‌ها از هر موضوعی برای دخالت در امور سوریه استفاده کرده اند.

بشار الجعفری خاطر نشان کرد: اسناد و مدارکی را در اختیار شورای امنیت و سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی قرار دادیم که دروغین بودن ادعای کشور‌های غربی را درباره استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه اثبات کرده است.

وی گفت: ما بیانیه‌ای درباره آزادی غوطه آماده کرده ایم و در نشست آینده شورای امنیت این بیانیه را قرائت خواهیم کرد.

وی همچنین افزود: کشور‌های غربی به صورت یکجانبه به دنبال برگزاری نشست شورای امنیت برای بررسی اوضاع انسانی و حقوق بشر در سوریه بودند و روسیه و چین نیز با درستی با این خواسته غربی‌ها مخالفت کردند چرا که باید قبل از برگزاری این نشست درباره چنین موضوعی میان اعضای شورای امنیت توافق صورت می‌گرفت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳

نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با حضور دبیرکل، اعضای ارشد حزب و دبیران استانی برگزار شد و در این جلسه نسبت به برنامه ریزی سیاست‌های کلان حزب در سال جاری تبادل نظر و اتخاذ تصمیمات حائز اهمیت صورت پذیرفت. 

در این جلسه محمد باقر نوبخت، محمود واعظی، علی جنتی، علی آقازاده و دبیران استانی پیرامون مباحث اصلی سیاست داخلی و خارجی کشور به طرح موضوع پرداختند.

در پایان این نشست که تبادل نظر خوب و موثری در آن صورت گرفت، تصمیمات مهمی در حوزه‌های «توسعه تشکیلات ستادی و استانی»، توسعه و بسط «آموزش» و نقش آفرینی موثر در انتخابات سال آینده البته با توجه به فضای سیاسی کشور در آن برهه اتخاذ گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • ماکرون: اروپا در معرض خطر قریب‌الوقوع قرار دارد
  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم