Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@05:04:37 GMT

مسافران مراقب نیش پشه و آب آلوده باشند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۵۱۲۸

مسافران مراقب نیش پشه و آب آلوده باشند

کارشناس بهداشت محیط گفت: مسافرانی که به اهواز و مناطق اطراف آن می‌روند برای عدم پشه زدگی، اگر قصد شب مانی در فضای باز را دارند، پشه بند همراه خود داشته باشند. ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ رسانه ها خواندنی نظرات

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، هیوا مهدیان نژاد کارشناس بهداشت محیط در گفت و گو با میزان، در مورد ضرورت استفاده از چادر مسافرتی برای مسافران به ویژه کسانی که می‌خواهند شب را در فضای باز بمانند، گفت: با گرم شدن هوا در اهواز و اطراف آن امکان وجود پشه‌های بزرگ و نیش زدن آن‌ها در اطراف شهر و حاشیه رودخانه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید در مورد وجود پشه‌ها اطلاع رسانی لازم انجام شود تا فردی احیانا بر اثر پشه زدگی دچار سالک نشود.

این کارشناس بهداشت محیط از افرادی که شب در فضای باز می‌مانند خواست حتما از چادر و پشه بند استفاده کنند تا حتی برای یک درصد دچار پشه زدگی نشوند.

مهدیان نژاد در مورد مصرب آب هم گفت: آب هرچه میزان ماندگاری اش بالا رود، از میزان کلر موجودش کم می‌شود.  افراد بدانند نباید از آب‌هایی که در ظروف برای چند روز نگهداری می‌شود، استفاده کنند چرا که احتمال آلوده شدن آب وجود دارد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R1359/P1359/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کبری توکلی با اشاره به شرایط محیطی مناسب برای شیوع بیماری زنگ زرد در مزارع بیان کرد: به دلیل بارش‌های چند روز اخیر و کاهش نسبی دما، احتمال شیوع و خسارت بیماری زنگ زرد گندم زیاد است.

وی تاکید کرد: کشاورزان گندم‌کار به‌محض مشاهده کانون‌های آلودگی، نسبت‌به سمپاشی و کانون‌کوبی در مناطق آلوده با استفاده از سموم قارچ‌کش توصیه شده طبق شیوه‌نامه‌های سازمان حفظ نباتات اقدام کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: کارشناسان مراکز کشاورزی استان نیز با حضور جدی و مستمر در عرصه‌های تولیدی هرگونه شیوع بیماری را به کشاورزان اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • مراقب سلامت دندان‌ها در تعطیلات نوروزی باشید
  • کاهش میزان حوادث ترافیکی در تیران و کرون
  • انجام بیش از ۵ هزار نظارت بهداشتی در طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • افزایش 27 درصدی سفرهای نوروزی به مهاباد
  • افزایش ۵۹ درصدی میزان اسکان مسافران نوروزی در ایلام
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • مراقب کارت ملی خود باشید !
  • تشکیل پرونده برای سه واحد متخلف در بوکان
  • سلامت مسافران نوروزی مهمترین هدف شبکه بهداشت خواهد بود
  • فعالیت ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت طی ایام نوروز در فارس