Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران سلیمان پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حداقل پنج واحد نانوایی در هر شهرستان به عنوان کشیک نوروزی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: سهمیه آرد این واحدها به طور میانگین 50 تن ویژه ایام نوروز ذخیره شده و سهم هر نانوایی بر اساس توان پخت آن واحد مشخص شده است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام یادآور شد: به همه واحدهای نانوایی در طرح نوروزی تاکید شده که تا زمان حضور مشتریان به پخت نان ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلیمان پور اضافه کرد: به همه نانوایی ها ابلاغ شده که حداقل 2 ساعت بیشتر از زمان معمول همیشگی به تولید نان بپردازند.
وی تاکید کرد: فعالیت نوروزی این واحدهای نانوایی از 25 اسفند شروع شده و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
وی اظهار کرد: در این مدت ناظران سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و شرکت غله و خدمات بازرگانی به صورت گشت های مشترک یا مجزا بر روند فعالیت واحدهای نانوایی طرح نوروزی نظارت دارند.
سلیمان پور افزود: در این مدت در صورت مشاهده هرگونه تخلف با واحد نانوایی متخلف برخورد می شود.
استان ایلام دارای 700 نانوایی دارای مجوز است.
7172/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال ایام نوروز تعزیرات تعطیلات نوروزی سازمان صنعت معدن و تجارت طرح نوروزی موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دقیقه ۲۴ بازی مقابل سپاهان نام مرحوم هادی نوروزی را فریاد زدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند که تا دقیقه ۴۴ با تساوی بدون‌گل دنبال می‌شود.

در دقیقه ۲۴ این مسابقه هواداران پرتعداد تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی سکوهای ورزشگاه آزادی همانند همه بازی‌های خانگی این تیم طی سال‌های گذشته یک‌صدا نام مرحوم هادی نوروزی را فریاد زده و زنده کردند.

هادی نوروزی که سال‌ها در تیم فوتبال پرسپولیس تهران توپ می‌زد و چندسال پیاپی بازوبند کاپیتانی قرمزهای پایتخت را بر تن می‌کرد نزدیک به ۸ سال است که به دیار باقی شتافته است و هواداران پرسپولیس طی این مدت همواره از وی به نیکی یاد کرده‌اند.

کد خبر 749861

دیگر خبرها

  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد