Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین مهری همچنین از پاسگاه پلیس‌راه کرج-قزوین بازدید و از دستورات لازم را برای روانسازی ترافیک در این محدوده صادر کرد.

وی همچنین در حاشیه این بازدید گفت: محور کرج به قزوین در استان البرز یکی از پرترددترین جاده‌های کشور است که در روزهای گذشته و مدت مشابه پارسال شاهد افزایش تردد در این محور بوده و هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مهری گفت: با توجه به شرایط جوی، اوضاع مناسبی در تردد وسایل نقلیه پیش بینی می‌شود و شاهد افزایش ترددها خواهیم بود.

وی ادامه داد: تعدادی از هموطنان با توجه به توصیه‌ها از ۲۴ اسفند سفر خود را آغاز کرده اند که این امر در مدیریت ترافیک جاده‌ها مؤثر بوده است.

رئیس پلیس راهور ناجا به رانندگان توصیه کرد، مقررات ایمنی را به ویژه در ۳۰ کیلومتری شهرها مدنظر قرار دهند.

وی گفت: امسال ۶۵ درصد تصادفات منجر به فوت و جرح در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ داده است، بر این اساس رانندگان باید دقت بیشتری داشته باشند.

سردار مهری به رانندگان و سرنشینان خودروها توصیه کرد، همواره از کمربند ایمنی استفاده کنند و تخلفات رانندگی رانندگان اتوبوس‌های بین شهری را نیز به سامانه ۱۱۰۱۲۰ گزارش کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در ایام نوروز پارسال ۴۲ درصد از افراد بر اثر سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ و ۴۰ درصد نیز به علت توجه نکردن به جلو و خستگی و خواب آلودگی جان خود را از دست دادند.

وی علت بسیاری از سوانح را عجله و شتاب دانست و گفت: برای یک سفر ایمن باید برنامه ریزی شود.

مهر

706

رئیس پلیس راهور ناجا سردار حسین مهری رانندگان تصادفات نوروزی خواب آلودگی ترافیک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

اسماعیل خوشوقت گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند و افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: نکته مهم و قابل تامل در آمار جانباختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده بوده و ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جانباختگان، راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملا مشخص است.

خوشوقت گفت: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌ها به خصوص زیر ساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ترفندهایی برای سرحال شدن بعد از خواب شبانه
  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور