Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاور میرزایی روز سه شنبه افزود: با توجه به اینکه تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی و باغ ها جرم تلقی می شود ودر قانون برای افراد خاطی مجازات های سنگینی در نظر گرفته شده است، لازم است شهروندان استان پیش از اقدام به هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی ، مجوزهای لازم و قانونی اخذ کنند.
وی بیان کرد: بدیهی است در غیر این صورت با استناد به قانون حفظ کاربری اراضی اقدام به قلع و قمع طرح های احداثی بدون مجوز شده و در ایام تعطیلات نیز نظارت های بر امور بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: گروه های طرح حفاظت از اراضی کشاورزی استان اردبیل درطول سال بی وقفه فعالیت دارند و در ایام تعطیلات نوروزی با 10 اکیپ سه نفره در تمامی شهرستان ها به صورت آماده باش فعال خواهند بود.
او اضافه کرد: سامانه ارتباطات مردمی 131 از ایام پایانی اسفند ماه سال جاری تا اتمام تعطیلات نوروز بطور شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی می باشد.
استان اردبیل دارای 225 هزار هکتار اراضی آبی ، 515 هزار هکتار اراضی دیم و 38 هزار هکتار اراضی باغی است که سالانه بیش 4.5 میلیون تن انواع محصولات زراعی ، باغی و دامی را تولید می کند.
6016/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال استان اردبیل تعطیلات جرم زمین کشاورزی موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمین سودجویان و زمین‌خواران برای ‌تصرف ‌اراضی ملی و دولتی در ایام نوروز

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از آماده‌باش کامل نیروهای یگان حفاظت اراضی استان در تعطیلات نوروزی به منظور پیشگیری و رفع تصرفات احتمالی در اراضی دولتی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، حسینعلی کریمی از آماده‌باش کامل نیروهای یگان حفاظت اراضی استان در تعطیلات نوروزی به منظور پیشگیری و رفع تصرفات احتمالی در اراضی دولتی خبر داد.

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اینکه تعطیلات عید نوروز فرصت مناسبی برای سودجویان و زمین‌خواران نسبت به تعرض و تصرف در اراضی ملی و دولتی و سوءاستفاده از بیت‌المال است بنابراین یگان حفاظت اراضی استان سیستان و بلوچستان هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل به‌صورت شبانه‌روزی و مستمر با بهره‌گیری از تجربیات سنوات گذشته و در راستای ماموریت سازمانی و ذاتی خود، تمامی توان و ظرفیت موجود را در این راستا به کارگرفته است.  

وی با بیان اینکه مجموعه نیروهای یگان حفاظت اراضی ملی استان آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده‌اند، گفت: این اداره‌کل با بهره‌گیری و استفاده از نیروهای انسانی هوشیار و آگاه و زبده هیچ‌گونه اغماض در بحث زمین خواری برای افراد سودجو قائل نیست.  

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مبحث حفاظت از عرصه‌های دولتی تعطیلی ندارد و در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات با جدیت انجام می‌شود.  

کریمی از عموم مردم درخواست کرد در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی دولتی مراتب را فوراً از طریق سامانه پیامکی 300041735 و یا تلفن گویای 1656به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی گشت‌های نوروزی برای صیانت از کاربری اراضی کشاورزی
  • سند دار شدن یک هزار و ۲۵۷ هکتار از اراضی کشاورزی نیشابور 
  • رتبه اول نیشابور در حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی
  • آمادگی کامل گشت‌های حفاظتی اراضی کشاورزی لرستان در تعطیلات نوروزی
  • رصد سوداگران اراضی ملی توسط گشت یگان حفاظت در ایام نوروز
  • آزادسازی ۱۰ هکتار زمین کشاورزی از چنگ زمین خواران در ری
  • مقابله با زمین‌خواری و تخریب اراضی در ایام نوروز
  • مقابله با زمین خواری و تخریب اراضی در ایام نوزور
  • کمین سودجویان و زمین‌خواران برای ‌تصرف ‌اراضی ملی و دولتی در ایام نوروز
  • رزمایش صیانت از کاربری اراضی کشاورزی در لرستان