Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@06:04:56 GMT

نخستین خیابان دوسطحی شرق کشور در مشهد گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۶۳۹۹

نخستین خیابان دوسطحی شرق کشور در مشهد گشایش یافت

به گزارش ایرنا استاندار خراسان رضوی در این آیین اظهار کرد: این خیابان که با چشم اندازی بی نظیر، از زیباترین مسیرها برای زیارت امام رضا(ع) است محصول همکاری شهرداری مشهد، شورای اسلامی شهر و آستان قدس رضوی است.
علیرضا رشیدیان افزود: شهرداری و شورای شهر مشهد در روزهای اخیر اقدامات خوب و طرح های مناسبی را به ثمر رساندند که به جز این خیابان دوسطحی، می توان به طرح اتصال خطوط یکم و دوم قطارشهری مشهد و نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی این شهر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تمام این اقدامات به عنوان شبکه متصل و به هم پیوسته برای ارائه خدمات مطلوب و ایجاد رفاه بیشتر برای زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی است.
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: بر خلاف تصور برخی دولت در ایام نوروز نه تنها تعطیل نیست بلکه دستگاه های اجرایی به خوبی با هم هماهنگ هستند و در ستاد خدمات سفر خراسان رضوی با هماهنگی تمام دستگاه های مرتبط و خدماتی زمینه خدمت رسانی شایسته به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی فراهم شده است.
رشیدیان در ادامه با اشاره به مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری در روز نخست فروردین 97 در حرم مطهر رضوی، افزود: رهنمودهای رهبری در اولین روز سال جدید چراغ راهی برای مردم و مسئولان است که باید این فرصت را مغتنم شمرده و حضوری حداکثری در این مراسم داشته باشیم.
خیابان دوسطحی آیت الله واعظ طبسی در طرح تفصیلی بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی ، حد فاصل خیابان آیت‌الله خزعلی تا حرم مطهر اجرا شده است.
این خیابان 500 متری یکی از زیباترین مسیرهای منتهی به حرم مطهر است که از این مسیر زائران و مجاوران رضوی به صورت پیاده‌راه و ماشین‌های برقی به صحن غدیر حرم مطهر منتقل می شوند.
7505/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام رضا حرم مطهر خراسان رضوی مشهد مقام معظم رهبری موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079498 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شست‌وشوی رواق‌های حرم مطهر رضوی + فیلم
  • شست و شوی رواق دارالذکر حرم مطهر رضوی | ویدئو
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم مطهر رضوی
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)