Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل از حضور، مشارکت و همراهی دکتر اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی اردبیل در تعمیق و اعتلای فرهنگ ناب اسلامی- ایرانی و تحقق اهداف شورای فرهنگ عمومی استان تقدیر کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در لوح سپاس اهدایی به دکتر مهران اوچی اردبیلی آمده است: فرهنگ غنی ایرانی، متاثر از فرهنگ منور قرآنی اسلامی است، فرهنگی اصیل با پیشینه ای به قدمت تاریخ که جوهره آن ایمان است و جان مایه اش،عشق و فرهنگ بانی از ساحت قدسی این فرهنگ مانا و جاوید، رسالتی بس عظیم است که هر کس توان یارای آن را ندارد و بی شک این توفیق نصیب انسان های فرهیخته و دوراندیش است که دلبستگی وافری به مردمان جامعه خویش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به بهانه آغاز جشن های طلیعه خورشید بهاری و به مصداق حدیث قدسی «سپاس از مخلوق سپاس از خالق است» و به نشانه تقدیر از حضور، مشارکت و همراهی خالصانه جنابعالی در تعمیق و اعتلای فرهنگ ناب اسلامی- ایرانی و تحقق اهداف شورای فرهنگ عمومی و زمینه سازی برای ارتقای فرهنگ عمومی کهن دیار دارالارشاد و دارالامان اردبیل، این لوح نگاشته به قلم تمجید و ستایش به حضورتان تقدیم می گردد.
گفتنی است دکتر مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با حکم سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای فرهنگ عمومی، به عنوان عضو در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل حضور دارد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال استان اردبیل جامعه عشق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

در این‌جلسه حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته سلامت ارایه کرد.

همچنین محمدامین محمدی دبیر کارگروه تغذیه و سلامت خانواده در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه نیز گزارشی در مورد اقدامات اجرایی در حوزه سفره خانواده و ارتقای سطح سلامت تغذیه در بین جوانان و اعضای خانواده و توجه به جنگ فرهنگی و تغییر سبک تغذیه سالم در جامعه ارایه کرد.

در بخش دیگری از این جلسه انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز نکاتی را درباره این موضوع مطرح کرد.

در ادامه جلسه آیت‌الله علی خاتمی رئیس شورای فرهنگ عمومی زنجان نیز گزارشی از فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی این استان ارائه کرد.

کد خبر 6092818 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند