Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، روح‌الله قبادپور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه روز گذشته، 28 اسفندماه در نشست خبری از برگزاری همایش سالانه امامزاده نورالدین(ع) همزمان با ولادت امام علی (ع)، 11 فروردین‌ماه در جوار بقعه امامزاده خبر داد.
وی افزود: طی همایش‌هایی که تاکنون برای این امامزاده برگزار شد، 110 میلیون تومان برای کمک به آن پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه از پیشرفت 30 درصدی زائرسرای امامزاده آقامیر(ع) خبر داد و افزود: تاکنون 164 میلیون تومان برای دو سقف و ستون آن هزینه شده است.
قبادپور هم‌چنین از پیشرفت 40 درصدی زائرسرای امامزاده کوهبرد خبر داد و تصریح کرد: سعی بر این است این زائرسرا تا پایان اردبیهشت سال 97 به بهره‌برداری برسد.
وی در ادامه اظهارات خویش بیان کرد: طرح آرامش بهاری در 9 بقعه متبرکه این شهرستان از 28 اسفند تا 17 فروردین‌ماه برگزار می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه از اعزام 18 مبلغ در طرح آرامش بهاری در بقاع امامزادگان ذکر شده خبر داد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد

مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجمع عمومی سالانه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با حضور  هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان،  مهین فرهادی زاد نائب رئیس کمیته ملی المپیک، محمد رسول خدادای رئیس فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و دیگر اعضاء مجمع به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

  تقویم و بودجه پیشنهادی فعالیت‌های فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی سال ۱۴۰۳، بررسی و پذیرش استعفای آقای بشیریان رئیس سابق فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، اصلاح اساسنامه فدراسیون و آئین نامه هیئت‌های ورزشی استانی مراکز آموزش عالی کشور، بررسی طرح اولین دوره بازی‌های همبستگی دانشجویان کشور‌های اسلامی و حسابرسی سال ۱۴۰۱ در دستور جلسه مجمع عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی قرار گرفت و با رای اعضا به تصویب رسید.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • چهارمین پیش‌نشست دوازدهمین همایش فلسفۀ دین معاصر در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان