Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی از کیانوش عیاری، محسن امیریوسفی، رضا درمیشیان و علی عطشانی به دلیل فراهم نشدن شرایط اکران فیلمشان عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، ابراهیم داروغه زاده با انتشار متنی در اینستاگرام، از چهار فیلمسازی که نتوانست شرایط اکران فیلم‌هایشان را مهیا کند عذرخواهی کرد و نوشت:

«حدود ٩ ماه از حضورم در معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی میگذرد در این آخرین روزهای سال ٩٦ از تمام سینماگران عزیزی که ناخواسته اسباب تکدر خاطرشان شده ام حلالیت میطلبم و همین جا از آقایان عیاری، امیر یوسفی، درمیشیان و عطشانی که علیرغم تلاش هایم نتواستم مشکل اکران فیلم هایشان را حل و فصل نمایم عذر خواهی میکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این خصوص خبرهای بسیار خوبی در راه است که بزودی و در اوایل سال نو خواهید شنید. برای سینمای شریف ایران و سینماگران نازنین سالی پر از خیر و برکت آرزومندم.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، با توجه به درج و برگزاری جلسات معارفه چندین نماد در روزهای پایانی سال گذشته تاکنون عرضه اولیه ای در سال جدید انجام نگرفته است و دلیل این موضوع هم این بود که در روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ قادر معصومی خانقاه مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) از لغو عرضه‌های اولیه تا اطلاع ثانوی خبر داد تا اینکه امروز محمود گودرزی، مدیر عامل شرکت بورس در نشست خبری معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران و مدیران عامل بورس و فرابورس بیان کرد که به محض اینکه شرایط بازار مهیا و ارزش معاملات معقول باشد، عرضه اولیه ها از سر گرفته می شود, همچنین معصومی خانقاه در گفتگو با نبض بورس اظهار نمودند : احتمال بازگشت عرصه اولیه ها از اردیبهشت یا نهایت اوایل خرداد وجود دارد . ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Izu

دیگر خبرها

  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد