Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@10:00:54 GMT

ترافیک عادی در جاده های گیلان

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۷۳۹۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان رئیس پلیس راه استان گفت : ترافیک در جاده های اصلی استان بجز جاده قزوین - رشت ورودی رودبار ، عادی و روان است.
سرهنگ حسین محمد پور افزود : ترافیک در جاده ورودی رودبار نیمه سنگین گزارش شده است.
وی اضافه کرد : محدودیت ترافیکی از ساعت 8 صبح امروز تا 24 امشب در 2 جاده رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و برعکس برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
رئیس پلیس راه گیلان کرد : در این جاده ها تردد خودروهای سنگین به غیر از حاملان مواد غذایی و سوختی ممنوع است.
سرهنگ حسین محمد پور افزود : در صورت وضع محدودیت ترافیکی جدید ، مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.     

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های شمال قفل شد

 
به گزارش تابناک،‌ سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی به مازندران اظهار داشت: به منظور تخلیه بار ترافیکی رفت و آمد وسایل نقلیه از جاده چالوس مسیر شمال به جنوب و در مسیر آزادراه تهران ـ شمال مسیر شمال به جنوب ممنوع شده است.

وی افزود: هم اکنون وضعیت ترافیکی در محور کندوان پرحجم و سنگین بوده و جاده از جنوب به شمال یکطرفه است.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه هم اکنون ترافیک در جاده چالوس پرحجم است خاطرنشان کرد در محور هراز نیز در محدوده لاسم، پل تکاور، آب اسک دررمسیر تهران به آمل شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی افزود: در محور سوادکوه نیز ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در هر دو محور رفت و برگشت گزارش شده ولی در محور کیاسر شاهد ترافیک عادی و روان هستیم.

وی با توصیه به مسافران گفت: رانندگان با توجه به اینکه ترافیک نوروزی آغاز شده است از شتاب در جاده بپرهیزند و با سرعت مطمئن در جاده حرکت کنند.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: رانندگان از تخلفات حادثه‌ساز در محورهای پر ترافیک پرهیز کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

جهان تاب ادامه داد: اگر در حین ارتکاب به جرائم راهنمایی و رانندگی خودرو به پارکینگ منتقل شود آزادسازی خودرو تا بعد نوروز زمان می‌برد گفت: امیدواریم رانندگان با رعایت قوانین سهم بسزایی در کاهش تصادفات نوروزی داشته باشند.

او از مسافران خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • جاده‌های شمال قفل شد
  • ترافیک‌ سنگین در جاده چالوس
  • سفرهای نوروزی در جاده‌های شمالی و زیارتی افزایش یافت
  • افزایش سفر‌های نوروزی در جاده‌های شمالی و زیارتی کشور
  • جاده چالوس دوباره به سمت شمال یکطرفه شد
  • وضعیت ترافیک جاده هراز؛ ترافیک نیمه‌سنگین و یک طرفه ماندن چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ترافیک‌ سنگین در محور چالوس/ مسافران با تجهیزات کامل وارد جاده‌های کشور شوند
  • جاده کندوان یکطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز / چالوس و آزادراه تهران - شمال همچنان یکطرفه
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز/ چالوس و آزادراه تهران - شمال؛ همچنان یکطرفه