Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: دهیاری روستای تازه تاسیس خیرآباد پایین تصویب شده است و درحال استقرار می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به اهمیت رسیدگی و توسعه روستاهای شهرستان بهارستان، عنوان داشت: درجه دهیاری‌های شهرستان و همچنین مجوز دهیاری خیرآباد پایین صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در ادامه با بیان اینکه درجه چهار دهیاری تابعه شهرستان بهارستان تعیین شده است، تشریح کرد: دهیاری‌های اورین و همدانک در بخش بوستان و امامزاده باقر (ع) و ریه در بخش گلستان چهار دهیاری بهارستان می باشند که با پیگیری‌های صورت گرفته درجه آن‌ها در کمیسیون تعیین درجه دهیاری‌های کشور مشخص شده است.   سلیمان‌پور همچنین در رابطه با شرایط دهیاری‌های بهارستان پیش از تعیین درجه‌های جدید، اظهار داشت: برخی از این دهیاری‌ها تاکنون فاقد درجه بودند، که با پیگیری‌های صورت گرفته درجه آن‌ها نیز تعیین گردید.   وی باتاکید بر اینکه تعیین درجه برای دهیاری‌ها در اختصاص اعتبارات به روستا و توسعه آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود، تصریح کرد: بر این اساس درجه دهیاری‌های اورین و همدانک ۶، درجه دهیاری روستای ریه ۳ و درجه دهیاری روستای امامزاده باقر نیز ۲ تعیین شده است، که این تعیین درجات می تواند به توسعه بیش از پیش روستاهای بهارستان کمک شایانی نماید.   فرماندار شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به اینکه در سال 97 وضعیت روستای خیرآباد پایین نیز بهبود خواهد یافت، خاطرنشان کرد: دهیاری روستای تازه تاسیس خیرآباد پایین در بخش بوستان نیز به تصویب وزارت کشور رسیده است و دهیاری این روستا درحال استقرار می باشد تا هر ۵ روستای شهرستان بهارستان دارای دهیاری شوند و به شکلی سازمان یافته‌تر در جهت طرح توسعه روستایی و دیگر طرح‌هایی که به پیشرفت آن‌ها می انجامد گام بردارند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ در زمان حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است که از بعدازظهر گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی یادآور شد: از امروز وضعیت پایدار جوی در استان حاکم خواهد شد و سامانه بارشی فعالی نیز پیش بینی نمی شود.

سلطانی اظهار داشت:دمای استان از صبح امروز در برخی مناطق به طور نسبی کاهش یافت اما طی روزهای آینده به تدریج افزایش می یابد و از اوایل هفته آینده هوای گرمی در اغلب مناطق حاکم می شود.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ایستگاه فرودگاه زنجان با ۲ درجه سانتیگراد خنکترین و گیلوان با ۲۴ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان پنج و ۱۵ درجه، ابهر هشت و ۱۳، خرمدره هفت و ۱۳ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۰ درجه، قیدار سه و ۱۱ درجه، سلطانیه سه و ۱۲ درجه و ماهنشان هشت و ۲۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ بارش و برودت هوا