Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رجبی، مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان گفت:۴ کیلومتر از باند دوم جاده بیرجند- قاین حد فاصل گردنه ثمن شاهی و گردنه غیوک است که با بهره برداری از آن ۴۶ کیلومتر از مسیر بیرجند-قاین دوبانده شد.


وی با بیان اینکه برای اجرای این قطعه ۶ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود:۲۰ کیلومتر دیگر از باند دوم این محور نیز آماده آسفالت است که تا پایان تیر ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: محور قاینبیرجند ۱۰۰ کیلومتر است که طرح ۲ بانده کردن بقیه این محور نیز در حال اجرا است و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال ۹۷ دوبانده خواهد شد.
انتهای پیام/ب

۴ کیلومتر از باند دوم جاده بیرجند- قاین امروز زیر بار ترافیک رفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۲ روستای شهرستان قاین از کانال‌های دیجیتال

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: با همت و تلاش همکاران معاونت فنی صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرستنده دیجیتال ۲ واتی در روستای علی زنگی بخش نیمبلوک شهرستان قاینات به صورت آزمایشی راه اندازی شد که روستا‌های فتح آباد و علی زنگی را با جمعیت حدود ۳۰۰ نفر پوشش می‌دهد.

او افزود: با راه اندازی این فرستنده مردم این روستاها از امکان دریافت ۱۹ شبکه تلویزیونی دیجیتال و ۲۰ شبکه رادیویی برخوردار شدند.

موسوی معاون فنی صدا و سیمای استان نیز اظهار کرد: برای راه اندازی این ایستگاه حدود ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و مردمی هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • انجام روزانه ۴۰۰۰ متر مکعب ترانشه‌برداری در جاده جدید سرخس
  • ثبت بیش از ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفر‌های نوروزی در جاده‌های همدان 
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • رفع مشکلات ترافیکی و ایمن سازی جاده کندوان تا پایان دولت سیزدهم
  • ۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه محور خرم‌آباد - پلدختر احداث می‌شود
  • برفروبی ۱۶۰۰ کیلومتر باند از راه‌ های استان مرکزی
  • بهره مندی ۲ روستای شهرستان قاین از کانال‌های دیجیتال
  • ۲۰ دوربین ثابت عکس‌برداری در راه‌های استان قم نصب می‌شود