Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اعلام آمادگی تمامی استانها برای میزبانى مسافران نوروزی اظهارداشت: بر اساس تاکیدات وزیر کشور بستر و زمینه مناسبی در تمامی استانها برای میزبانی مسافران نورزی توسط استانداران با همکاری سایر دستگاه های خدمت رسانی فراهم شده است.

وی در ادامه بر ایجاد نشاط و امید بیشتر در مردم در سال جدید به خصوص در ایام نوروز تاکید کرد و افزود: استانداران با نزدیک شدن به ایام نوروز اقدام به برگزاری جلسات ستاد تسهیل سفر کرده اند تا بدین طریق ضمن ایجاد هماهنگی میان تمامی دستگاه های خدمت رسان بتوانند شرایط مطلوب و خوبی را برای مسافران نوروزی فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه استانداران و فرمانداران تمام توان خود را برای ایجاد هماهنگی در استان ها و شهرستان ها به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به مردم به کار گرفته اند، تصریح کرد: از مردم خواهشمندیم برای انجام سفرهای نوروزی به اخبار و اطلاعیه های نهادهای رسمی در خصوص وضعیت جاده ها و شرایط آب وهوایی توجه جدی داشته باشند و با توجه به اطلاعات و اخبار زمان سفر خود را مدیریت کنند تا کمتر دچار مشکلاتی نظیر ترافیک شوند. 

سامانی از آمادگی کامل نیروهای انتظامی و امنیتی و پلس راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز برای برقراری نظم و امنیت در تمامی استانها و شهرستان ها خبر داد و گفت: در طرح نوروزی پلیس در برقرای نظم و امنیت در کل کشور بیش از ٥٠٠ هزار نفر فعالیت خواهند داشت. 

وی گفت: مردم عزیز همانند گذشته با نیروی انتظامی و پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند تا انشالله در سلامت و امنیت کامل سفرهای نوروزى هموطنانمان با کمترین مشکل انجام شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خدمت رسانی مسافران نظم و امنیت وزارت کشور وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از  وبدا، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیر خانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در نشست کارگروه تخصصی امنیت غذا و تغذیه با موضوع اجرایی شدن رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت:  به دستور رئیس جمهوری در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، همه ی دستگاه های اجرایی موظفند برای تامین امنیت غذایی و دسترسی مردم به غذای سالم در مدت 2 ماه برنامه عملیاتی سال جاری ذیل سند ملی امنیت غذایی تهیه و در جلسه آتی شورای عالی ارائه کنند.

محمد اسماعیل مطلق گفت: امنیت غذایی و غذای سالم در اولویت برنامه های دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در سال جاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس