Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبلغ سه میلیون و 200 هزار تومان به بیماران پروانه ای تویسرکان از نمایشگاه قلب پروانه که به همت مجمع خیرین سلامت تویسرکان در همدان برپا شد، اختصاص یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور، در روزهای پایانی سال 96 نمایشگاه قلب پروانه با حضور تعدادی از اعضای شورای شهر تویسرکان، عبدی، شامحمدی و پیری رییس این شوار در  سالن شهید آوینی همدان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه با هدف کمک به بیماران پروانه ای و حمایت از آنان برپا شد و اعضاءشورای شهر تویسرکان با دریافت یک تابلو نقاشی مبلغ هفت میلیون ریال به بیماران پروانه ای کمک کردند.
تا در نهایت اینکه مبلغ سه میلیون و 200 هزار تومان به بیماران پروانه ای تویسرکان از نمایشگاه قلب پروانه که به همت مجمع خیرین سلامت تویسرکان در همدان برپا شد، اختصاص یافت.
به گزارش رودآور، در استان همدان در حدود 32 بیمار پروانه ای با هزاران درد و رنج هر روزه، سخت تر از یک بیمار با سوختگی درجه سه و تاول ها و عفونت های مکرر زندگی می کنند که گاهی برخی از آنان حتی با کاغذهای روزنامه زخم های تاول زده خود را می پوشانند.
در شهرستان تویسرکان نیز 12 بیمار پروانه ای یا همان بیمارن EB روزگار خود را می گذارنند.
در سال جاری با پیگیری های رسانه های مختلف در سطح استان و به ویژه سایت خبری رودآور، مجلسی ها توانستند ردیف بودجه در لایحه بودجه 97 برای قرار گرفتن این بیماری نادر جزء بیماران خاص در نظر بگیرند.
امید آن که دولتی ها هم در وعده و قول هایشان صادق باشند و حمایت همه جانبه ای از بیمارانه پروانه ای نشان دهند، بیمارانی که از بال های ظریف پروانه ها هم شکننده تر هستند و نیازمند اندک توجهی از سوی متولیان امر.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) پروانه لکه دار واریا از نمای نزدیک

منبع: عصرایران

دیگر خبرها

  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید
  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • به احترام «معلم» برپا ...
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • (تصاویر) پروانه لکه دار واریا از نمای نزدیک