Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی غفوری مقدم، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر این نانوایی های مستقر در ورودی اصلی شهر و دیگر شهرهایی که در مسیر مشهد قرار دارند، از چند روز مانده به نوروز تا پایان تعطیلات به صورت فوق العاده و در نوبت کاری اضافه، فعال شده اند.
وی اظهار کرد: 400 تن سهمیه فوق العاده آرد برای ایام نوروز 97 در نظر گرفته شده که در اختیار نانوایی هایی که به صورت فوق العاده کار می کنند قرار می گیرد تا مشکلی برای تامین نان زائران در مشهد به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: امسال طرح ساماندهی واحدهای نانوایی غیرمجاز آزادپز در سطح شهر مشهد و تفکیک واحدهای آزادپز و یارانه ای در دستور کار قرار گرفت که بر این اساس تعداد نانوایی های دارای پروانه کسب یارانه ای به یکهزار و 361 واحد و نانوایی های دارای پروانه کسب آزاد به 659 واحد رسید.
غفوری مقدم خاطرنشان کرد: از آنجا که مشکلاتی در خصوص نانوایی های غیرمجاز در مشهد وجود داشت، طرح ساماندهی نانوایی های آزادپز غیرمجاز اواخر پارسال در دستور کار کارگروه گندم، آرد و نان خراسان رضوی قرار گرفت.
وی افزود: هم اینک صدور پروانه کسب برای 298 واحد نانوایی در شهرستان مشهد در دست اقدام است و ساماندهی واحدهای باقی مانده با جدیت ادامه دارد.
پنج هزار واحد نانوایی یارانه ای و آزادپز در استان 6 میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی فعالیت دارند.
7489/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال تعطیلات حرم مطهر سازمان صنعت معدن و تجارت شبانه روزی نوروز موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی این چند روز ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و ۱۹۰ راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

او افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد.

جلال زاده تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان