Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@18:58:40 GMT

فعالیت ۶۵ کمپ ایمنی و سلامت نوروزی در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۹۷۰۶

فعالیت ۶۵ کمپ ایمنی و سلامت نوروزی در گلستان

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ۶۵ کمپ ایمنی و سلامت نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین به ارائه خدمات می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حسین احمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در جمع خبرنگاران گفت: 65 پست، پایگاه و مرکز امداد و نجات و راهنمایی مسافران نوروزی در قالب کمپ های ایمنی و سلامت نوروزی هلال احمر از 25 اسفند تا 15 فروردین به ارائه خدمات می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این کمپ ها 24 ساعته از طریق مراجعه حضوری و تلفن تماس 112 به هم استانی ها و مسافران نوروزی خدمت لازم را ارائه می دهند.

 

احمدی خاطرنشان کرد: همچنین آتش نشانی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، اورژانس و واحد سیار امداد و نجات هلال احمر در این کمپ ها مستقر هستند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: نوروز ایام نوروز امامزادگان و بقاع متبرکه رئیس جمهور عید نوروز مجلس ماه رجب خطبه نماز جمعه دولت مقام معظم رهبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان کمپ نوروزی ایام نوروز کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمد باقر خلفی گفت: همچنین از گردشگران انتظار داریم در این مدت از اتراق کردن در حاشیه رودخانه در این شرایط جوی پرهیز کنند.

وی گفت: بر این اساس نیروهای امدادی برای خدمات رسانی احتمالی در جاده های این استان به حالت آماده باش درآمدند.

خلفی افزود: همچنین تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی استان البرز آماده خدمات رسانی هستند.

وی اضافه کرد: اکنون ۲۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب امدادرسانی و اسکان در البرز وجود دارد.

خلفی از رانندگان نیز خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی پرهیز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از مسافران در صورت نیاز امداد جاده ای باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده