Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، رییس پلیس راه مازندران گفت ازمجموع این ابزارهای نظارتی برای مدیریت کنترل تردد 120 دوربین ثابت و 50 دوربین به صورت سیار  در جاده ها مستقر است .

سرهنگ قدمی  با اشاره به اینکه بر اساس آمار  از آغاز سفرهای نوروزی  متاسفانه تاکنون 8 نفر از مسافران و افراد محلی درحوادث جاده ای مازندران جان خود را از دست داده اند و 75 نفرمصدوم شدند

وی تصریح کرد بیشتر این حوادث براثر واژگونی خودرو به علت خستگی و خواب آلودگی و تخطی از سرعت مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه مازندران به رانندگان توصیه کرد: :پرهیز از تخلفات حادثه ساز و توجه به تابلوها وعلائم رانندگی  به سفر ایمن  و بدون حادثه  کمک می کند

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۵۴ دستگاه خودرو توقیفی از این تعداد مربوط به کلانشهر مشهد است.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: مرتکبان ۲ هزار و ۶۲۵ تخلف حادثه ساز هم دیروز در شهر‌های استان جریمه شدند که هزار و ۶۱۳ فقره از ان تعداد مربوط به مشهد است.

سرهنگ اسدنژاد افزود: ۸۷ تصادف جرحی نیز دیروز در شهر‌های استان رخ داد که در پی وقوع آنها ۹۴ نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: ۵۶۱ فقره تصادف خسارتی هم در شبانه روز گذشته در شهر‌های این استان رخ داده است.

 

دیگر خبرها

  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ◄ عدم کنترل پلیس راه چه بر سر کامیون های حمل پالت قیر آورد؟
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • لزوم پرهیز از سفر‌های غیرضروری به جنوب استان کرمان
  • رانندگان از سفرهای غیرضروری به جنوب استان کرمان خودداری کنند
  • توقیف ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی
  • تردد روان خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا
  • اعمال جریمه به صورت اتوماتیک در سامانه پلیس راهور