Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا عصار پس از 14 سال عصر امروز در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور پیدا کرد. آفتاب‌‌نیوز : عصار در بخشی از این برنامه گفت: اهل کارهای سفارشی نیستم و شرطم برای حضور در برنامه، نشان دادن ساز در تلویزیون بود.او در این برنامه گفت که پس از 14 سال به تلویزون آمده است.

این دومین اقدام تلویزیون برای نشان دادن ساز پیانو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این نیز برنامه «دورهمی» که میزبان سامان احتشامی بود، پیانونوازی او را نشان داد.
اقدام صدا و سیما برای نشان ندادن ادوات موسیقی اعتراض خیلی از هنرمندان این عرصه را در پی داشته است، بسیاری از آن‌ها این اقدام صدا وسیما را غیر منطقی می‌دانستند.

با این حال به نظر می‌رسد روزنه امیدی برای تماشای سازها همزمان با شنیدن صدایشان از تلویزیون ایجاد شده است. چندی پیش نیز هنگام پخش زنده اختتامیه جشنواره فیلم فجر برای لحظاتی سازهای گروهی که در این برنامه، اجرا می‌کردند از دور نشان داده شد.
البته حضور این هنرمند در صدا و سیما پس از سال‌ها نیز خود باعث تعجب هواداران او شد.
پیش از این عصار در گفت‌وگویش با ایسنا درباره صدا و سیما اظهار کرده بود: هیچ وقت درباره تصویرهایی که روی آثار من قرار داده شده، هیچ‌وقت با من صحبت نشده و درباره آن‌ها اطلاعی نداشتم. این بخش شخصی من است.
او ادامه داده بود: من چند کار اولم را به سفارش دفتر صدا و سیما تولید کردم که متعلق به صدا و سیما است. ضمن احترام برای تمام دوستانم که در صدا و سیما کار می‌کنند، سیاست کلی آن‌ها را درباره موسیقی دوست ندارم. یکی از دلایل عمده نرفتن من به تلویزیون در این‌ سال‌ها، همین بوده است.
عصار بیان کرده بود: من کاری به سیاست‌گذاری کلی صدا و سیما ندارم اما درباره موسیقی این موضوع به همه ما مرتبط است. من برخورد عمومی صدا و سیما را در این زمینه دوست ندارم. در این‌که ساز را در تلویزیون نشان نمی‌دهند، هیچ منطقی وجود ندارد.
این خواننده گفته بود: من اثری را خواندم و به تلویزیون بردم که بنا به هر دلیلی گفتند نمی‌توانیم آن را پخش کنیم و من قبول کردم؛ بعدها بدون اینکه من بدانم، موسیقی آن را روی یک تبلیغ تلویزیونی گذاشتند و پخش کردند.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده

نزاع و درگیری لفضی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده باعث تذکر مجری برنامه شد. - اخبار رسانه ها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، افرادی که نمی‌توانند در یک برنامه تلویزیونی بدون توهین و درگیری لفظی با یکدیگر صحبت کنند مدعی تصمیم گیری برای آینده ایران هستند.

.

 

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده