Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران > قوای سه‌گانه - همشهری آنلاین:
رئیس‌جمهور در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷ هجری شمسی ، سال ۹۶ سال را به رغم خواست و تلاش های بدخواهان کشور، سال موفقیت و پیروزی ملت بزرگ ایران درعرصه های مختلف برشمرد و تصریح کرد: اتحاد ملت ایران همه دشمنان را به اعجاب واداشت و به عظمت ملت ما اعتراف کردند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جمع مردم زلزله زده کرمانشاه و خطاب به ملت بزرگ ایران اظهارداشت:همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند سال نو ، سال تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی و سال اشتغال و رونق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام نوروزی رئیس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطاهرین و صحبه المنتجبین

السلام علیک یا مولا یا امیرالمؤمنین

شاد باش عرض می‌کنم خدمت ملت بزرگ ایران در جای جای این کشور و همه ایرانیان در سراسر گیتی و همچنین به اقوام و همسایگانی که نوروز را پاس می‌دارند.

همراه شدن نوروز و شکوفایی طبیعت با ماه پربرکت رجب، ایام میلاد ائمه هدی بویژه امیرالمؤمنین(ع) و بعثت پیامبر اسلام(ص) و ایام عبادت و اعتکاف که شکوفایی معنوی است، به فال نیک می‌گیرم.

خدمت همه خانواده‌های شهدا، جانبازان عزیز، آزادگان تبریک ویژه دارم و همچنین سلام و تهیت و درود به محضر ولی عصر امام زمان(عج).

باید در اینجا یاد کنیم از آنهایی که در این لحظه به جای سفره نوروزی، سفره خدمت به ملت را انتخاب کرده‌اند و برگزیده اند.

پزشکان، پرستاران، خلبانان، رانندگان، مرزداران، پلیس و همه آنهایی که در سراسر ایران در کنار سکوها، چاه‌های نفت، تلمبه‌خانه‌ها، اتاق‌های کنترل در کنار آمبولانس‌ها، ماشین‌های آتش نشانی، در راه‌های کشور ، خدمت را برای خود به عنوان وظیفه بزرگ برگزیده‌اند.

ملت ما خود را شریک در اندوه و غم عزیزانی می‌داند که در سال گذشته در اثر سیل، زلزله یا حوادثی چون حوادث هوایی یا دریایی به سوگ عزیزانشان نشستند. همه ملت ایران را در غم خود سهیم و شریک بدانند و خداوند بزرگ را به عنوان ولی خود در کنار خود ببینند و صبر و مقاومت و راه زندگی توأم با معنویت را ادامه دهند.

سال گذشته، سال پیروزی و موفقیت ملت ایران بود، در صحنه انتخابات آن پیروزی شکوهمند، آن حضور تکان‌دهنده، آن رقابت بی‌نظیر، آن حضور توأم با امنیت در حالی که بدخواهان چیز دیگری را می‌خواستند؛ نزاع و دودستگی و پیروزی گروهی را بر گروهی می‌خواستند.

اما انتخابات یک پیروز بیشتر نداشت و آن ملت بزرگ ایران بود. ملت بزرگ ایران موفقیت دیگری را به رخ جهانیان کشید؛ آن زمانی که حوادث غم‌بار در کشور پیش آمد.در کرمانشاه وکرمان، در دنا و در دریا، مردم اعلام کردند که حادثه‌دیدگان تنها نیستند. این همدلی و همنوایی به عنوان یک موفقیت اجتماعی و اخلاقی و انسانی برای ملت بزرگ ایران ثبت شد.

مردم ما وقتی دیدند در خیابان اغتشاشاتی وجود دارد و ممکن است امنیت جامعه‌شان به خطر بیفتد به صحنه آمدند و با صدای رسا اعلام کردند که انتقاد و اعتراض حق مردم است اما ملت فهیم ایران، بی‌قانونی و خشونت را تحمل نخواهد کرد.

دشمنان ما در دنیا به فکر آن بودند که از آن بهانه برای شکستن ملت ایران استفاده کنند اما اتحاد ملت ایران همه دشمنان را به اعجاب وا داشت و به عظمت این ملت اعتراف کردند.

ملت ما که همیشه آفریننده صلح و آرامش در منطقه و جهان بوده اند در سال گذشته با تلاش پیگیر خود و سربازان مخلص و دیپلمات‌های پرتلاش خود توانستند در کنار ملت عراق، سوریه و لبنان ثبات و امنیت بیشتری را برای منطقه به همراه بیاورند.

در سال گذشته همه کشور، شور، شعف، کار و تلاش بود و همانطور که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند، سال نو، سال تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی است.

 

در همین زمینه: تصاویر حضور روحانی در کانکس یکی از زلزله زدگان در روستای فتاح بگ در کرمانشاه رییس‌جمهور فعالیت‌ها و دستاوردهای یک ساله دولت را تشریح کرد روحانی: فاطمه زهرا (س) برای همیشه تاریخ برترین الگوی زنان جهان است کاهش فشارها به بانک مرکزی ضروری است شماره هفت فیفا برای رئیس‌جمهور مراقبت کنید تا ادعاها و مسایل غیرورزشی در عرصه ورزش تأثیرگذار نباشد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی،‌ پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا،‌ متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و بکارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟