Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان‌غربی از توریع بسته های حمایتی جهت ارزان سازی سفر برای مسافران نوروزی در استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امامی با اعلام این خبر گفت: بسته‌های حمایتی ویژه‌ای جهت ارزان سازی سفر برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده که می توانند با استفاده از این بسته‌ها از سفری با کیفیت و ارزان لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارزان سازی سفر در بسیاری از کشورهای جهان جهت کاهش هزینه‌های مسافران یک امری متداول و مرسوم بوده و در آذربایجان غربی نیز بسته‌های متنوعی برای کاهش هزینه‌های سفر مسافران در نظر گرفته شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، مسافرت گروهی را یکی از راه‌های کاهش هزینه سفر عنوان کرد و افزود: مسافرت فردی باعث افزایش هزینه‌های سفر می‌شود و اگر مسافران به صورت دست جمعی سفر کنند هزینه اقامت، رفت وآمد، بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی و تغذیه آن‌ها به صورت چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: به همین منظور اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی بسته‌های ویژه یک روزه برای مسافران ارائه می‌کند تا در صورت مسافرت به صورت گروهی از آن بسته‌ها استفاده کرده وهزینه‌های کمتری بپردازند .

امامی با بیان اینکه در ایام نوروز هتل‌ها هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهند داشت خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام هتل‌ها به مسافران نوروزی ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌کنند و این مساله یکی از اقدامات اصلی اداره کل میراث فرهنگی استان در راستای ارزان سازی سفر است.

وی با اشاره به ایجاد کمپ‌های اقامتی و اقامتگاه‌های بوم گردی به عنوان یکی دیگر از اقدامات این اداره کل در راستای ارزان سازی سفر، تصریح کرد: اقامت در این اماکن هزینه کمتری نسبت به هتل‌ها دارند و مسافران نوروزی می‌توانند از اقامتگاه‌های بوم گردی جهت اسکان در طول سفر خود استفاده کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با بیان اینکه جشنواره خرید برای مسافران نوروزی در استان برگزار می شود، افزود: در این جشنواره افرادی که اقدام به خرید از مراکز تجاری استان کنند براساس قرعه می‌توانند برنده جوایز ارزنده‌ای باشند که از سوی مراکز تجاری اهدا خواهد شد.

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین امامی میراث فرهنگی آذربایجان غربی نوروز مجله ایران مهر بوشهر نوروز حوادث چهارشنبه سوری شهرکرد گردشگری گرگان نوروز 97 کرمانشاه مشهد خرم آباد شیراز مسافران نوروزی اردوهای راهیان نور سقوط هواپیمای ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.   افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • ۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد