Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:34:08 GMT

خواسته های مردم هرمزگان در سال 97 محقق می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۸۱۳۷۷

خواسته های مردم هرمزگان در سال 97 محقق می شود

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با صدور پیامی به مناسبت آغاز سال 1397 هجری شمسی تاکید کرد: سال جدید از سال های مهم در تاریخ انقلاب خواهد بود و دولت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و اجرایی شدن بسیاری از خواسته های مردم در این سال برنامه دارد.

به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه سه شنبه در بخشی از پیام خود ضمن تبریک سال 1397 به رهبر فرزانه انقلاب و رییس جمهوری و آرزوی موفقیت و برکت برای مردم استان هرمزگان عنوان کرد: ایرانیان به عنوان مردمانی برخوردار از تمدنی کهن و فرهنگی غنی، آغاز بهار طبیعت را به عنوان منشا آغاز سال نو قرار داده و بر این اساس جشن باستانی نوروز برای گرامیداشت شروع یک سال جدید شکل گرفت و هزاران سال است که شاهد پاسداشت این آیین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه این پیام ابراز کرده است: ایران اسلامی در سال گذشته رویدادهای مهمی را در مسیر رشد روز افزون خود پشت سر گذاشت که می توان به 29 اردیبهشت، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور 42 میلیونی ملت ایران در پای صندوق های رای اشاره کرد که مردم بار دیگر بر پای بندی و اطمینان خود به نظام جمهوری اسلامی ایران مهر تایید زدند.
استاندار هرمزگان در این پیام تاکید کرده است: مردم در این انتخابات باشکوه با 24 میلیون رای، به تداوم راه تدبیر و امید، رای مجدد دادند و حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی را برای یک دوره دیگر به عنوان رئیس جمهوری کشور انتخاب کردند که نشان می دهد دولت یازدهم توانست با تدبیر مناسب، امید را برای این کشور به ارمغان آورد.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان در بخشی دیگر از پیام نوروزی خود عنوان کرد: در سال 96 دولت دوازدهم با سرلوحه قرار دادن شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال کار خود را آغاز کرد و تلاش گسترده ای در راستای تحقق بخشیدن به رونق تولید و اشتغالزایی برای جوانان صورت گرفت.
همتی حضور گسترده و تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر رویدادهای اثرگذار در سال گذشته دانست که مردم با این حضور بار دیگر پاسخ دندان شکنی به بدخواهان نظام جمهوری اسلامی داده و با امید هرچه بیشتر چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را آغاز کردند.
وی در ادامه این پیام همدلی و هماهنگی دولت دوازدهم در استان هرمزگان را در راستای شکوفا شدن ظرفیت های این استان می داند و می افزاید: هرساله در نخستین روزهای سال، گردشگران بسیاری از سراسر کشور به استان هرمزگان، سواحل خلیج فارس و جزایر این استان سفر می کنند که در آستانه آغاز تعطیلات نوروز، تمامی دستگاه های اجرایی در هرمزگان تحت مدیریت استانداری هرمزگان با تشکیل جلسات و انجام هماهنگی های متعدد برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی در هرمزگان آماده شده اند.
9887/7408

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نوروز 97 پيام نوروزي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ محمود خلیل عضو تیم مذاکره کننده دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، در پاسخ به سوالی درباره نتیجه مذاکرات دانشجویان با اداره دانشگاه کلمبیا گفت: ما از شب گذشته به مدت ۱۱ ساعت با اداره دانشگاه درباره خواسته‌های خودمان مذاکره کردیم که شامل قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با دانشگاه‌های رژیم اشغالگر و شرکت‌هایی است که در کشتار ملت فلسطین دست دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: دانشگاه (کلمبیا) درباره ذکر هر چیزی که وجهه بین المللی اسرائیل را مخدوش کند، لجبازی می‌کند و ما هم اصرار داریم که این درخواست، خواست اصلی مردمی است که در اینجا حضور دارند و این خواسته را کنار نخواهیم گذاشت. حتی اگر ما را تهدید کنند که نیرو‌های گارد ملی یا پلیس را خواهند آورد، ما در اینجا خواهیم ماند تا به این خواسته‌ها برسیم. ما هم اکنون بر مذاکرات درباره چارچوب‌هایی تمرکز می‌کنیم تا مشخص شود که در جدول زمانی نزدیک و نیز در بلندمدت، می‌توانیم به چه چیز‌هایی برسیم. ما با دانشگاه برای تعیین کردن این چارچوب‌ها کار می‌کنیم، اما بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم. 

محمود خلیل ادامه داد: این تحصن در نهایت، برای یاری رساندن به مردم غزه و مردم فلسطین است و ما تا زمان رسیدن به همه این خواسته‌ها، در اینجا خواهیم ماند. می‌خواهیم به خواسته‌های خود چه با مذاکره و چه با فشار‌های بیشتر و بیشتر بر دانشگاه برسیم تا خواسته‌های بیشتری از ما را محقق کند.

 

دیگر خبرها

  • هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد