Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:37:59 GMT

سال جدید،سال دوری از گناه و طلب رحمت الهی باشد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۸۱۴۹۱

سال جدید،سال دوری از گناه و طلب رحمت الهی باشد

ارومیه - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در پیامی از کربلای معلی سال جدید شمسی را برای ایرانیان و مردم آذربایجان غربی سالی توأم را رحمت الهی آرزو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در پیام نوروزی خود ضمن سال جدید؛ سال استعانت برای رحمت الهی تبریک حلول سال جدید شمسی سال جدید را برای مردم آذربایجان غربی، سالی همراه با سعادت و توفیق آرزو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین قریشی در پیام تصویری خود ضمن آرزوی عزت و سربلندی برای ملت ایران و رهبر عظیم الشأن انقلاب از درگاه خداوند بارش نزولات آسمانی برای رفع مشکل بی آبی در استان را خواستار شد.

وی همچنین مومنان را به دوری از معصیت در سال جدید دعوت کرد و گفت: همه باید تبعیت از دستورات الهی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم تا مشمول رحمت الهی قرار گیریم.

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ارومیه سید مهدی قریشی نوروز مجله ایران مهر بوشهر نوروز حوادث چهارشنبه سوری شهرکرد گردشگری گرگان نوروز 97 کرمانشاه مشهد خرم آباد شیراز مسافران نوروزی اردوهای راهیان نور سقوط هواپیمای ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز

هادی عیدی پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: ساعت ۱۷ عصر امروز انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز دچار آتش‌سوزی شد که بلافاصله امدادگران از ایستگاه‌های ۳- ۱۸- ۱۹- ۶- ۷- ۱۲ به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: حریق مربوط به انبار لاستیک‌های فرسوده به متراژ حدودا ۵۰۰ متر مربع پس از تلاش امدادگران آتش‌نشانی به صورت کامل توسط تیم‌های عملیاتی اطفا شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • خبر وحشتناک از وضع آب و هوایی زمین در سالی که گذشت
  • روزی بدون رژیم غذایی ؛ سالی یکبار آدم را نمی‌کشد!
  • ویدیو/ از طرح دغدغه‌های کارگران تا دوری از باندهای قدرت و ثروت
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • خوشه‌های خوش‌سالی در خراسان شمالی با جهش تولید و مشارکت کشاورزان