Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@23:31:59 GMT

پیام تبریک معصومه ابتکار به مناسبت سال جدید

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۸۱۶۰۲

خرداد: ​معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در پیامی آغاز سال ۱۳۹۷ را تبریک گفت.
 متن پیام معصومه ابتکار به شرح زیر است:
یا محول الحول والاحوال
همزمانی نوروز عید باستانی ایرانیان با اعتدال بهاری و تحولی که در جان عالم رخ می‌‌‌‌دهد، معنادار و بسیار الهام‌‌‌بخش است.
نوروز می‌‌گوید پس از شب‌های طولانی زمستان که بیم سردی دل‌‌ها می‌‌رفت، بهار با جلوه‌‌های امیدبخش و سرشار از زیبایی می‌رسد و طبیعت، نوید نور و نو شدن می‌‌‌دهد؛ چه در گیاه و درخت و چه در ذات انسان‌‌‌ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوروز را ایرانیان برای بزرگداشت حیات و تحول به سوی خوبی‌‌ها سال‌‌‌هاست که غنیمت می‌‌‌شمرند‌؛ این را می‌‌‌توان انگیزه‌‌‌ای نیز برای تلاش در مقابله با بی‌‌عدالتی و تبعیض به نفع همه انسان‌‌‌ها اعم از زن و مرد برشمرد. باشد تا ملاک برتری فقط تقرب به سوی خوبی‌‌‌ها یا تقوی باشد‌.
این مناسبت عظیم تاریخی و تمدنی را به خصوص وقتی سیاه دلانی بر طبل دشمنی و جنگ با ایران عزیز می‌‌‌کوبند، باید فرصت تقدیم پیام صلح، نوع‌دوستی و امید به همه بشریت دانست.
نوروزتان پیروز و مستدام برچسب ها: معصومه ابتکار ، معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده ، سال نو

منبع: خرداد

کلیدواژه: معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده سال نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، متن کامل پیام خسرو شهبازی به شرح زیر می‌باشد:
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد فرهیخته حوزه و دانشگاه شهید مطهری بزرگ معلم انقلاب شکوهمند اسلامی است و چه زیبا این روز به عنوان روز بزرگداشت معلم نامگذاری شده است.
بی تردید در سالی که عنوان جهش تولید بر پیشانی دارد، وظیفه و نقش مهم و اثرگذار معلمان در تولید دانش باید به شایستگی تبیین و بازآفرینی شود و در ایامی که به نام زحمتکش‌ترین و موثرترین شهروندان جامعه مزین شده، بر ما است تا قدر و منزلت آنان را بیش از پیش ارج نهیم. موجودی که امام راحل (ره) با ظرافت و نکته سنجی تمام شغل ایشان را در برابر با شغل انبیا دانسته اند.
با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش‌ازپیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخار فراهم کنند. بر خود وظیفه می‌دانم فرا رسیدن روز معلم را خدمت تمامی فرهیختگان و معلمان دلسوز استان بویژه به همسران معلم همکارانم درخانواده بزرگ جهادکشاورزی استان که با پرورش فرزندان ما پایه‌های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می‌نهند تبریک گفته، توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه