Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-03@22:49:21 GMT

عکس یادگاری ملی پوشان فوتبال لحظه تحویل سال+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۸۱۶۱۵

عکس یادگاری ملی پوشان فوتبال لحظه تحویل سال+ تصاویر

به گزارش وانانیوز، 

بازیکنان تیم ملی که در اردوی تونس حضور دارند لحظه سال تحویل کنار هم قرار گرفتند و سپس عکس یادگاری گرفتند. در این مراسم کی روش سرمربی تیم ملی و محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون هم حضور داشتند.

تیم ملی سوم فروردین به مصاف تونس می رود.

انتهای پیام/ا

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم

سرپرست تیم فوتبال استقلال در اولین روز حضورش در تمرین با خبرنگاران صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آتیلا حجازی در حاشیه تمرین امروز(جمعه) استقلال که با حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: خیلی ممونم که تشریف آوردید و تشکر ویژه از هواداران بسیار خوب استقلال دارم. این تشکر به خاطر حضور امروزشان نیست، بلکه به خاطر حضور و حمایت همه جانبه آنها از ابتدای فصل است. امیدواریم که در پایان فصل به آن جایگاهی که دلخواه عزیزان است دست پیدا کنیم.

پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال

وی در مورد حضور دوباره در استقلال و قبول سمت سرپرستی آبی‌پوشان عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم صحبت کرده بودیم اما چون از قبل یک صحبت‌ها و زمزمه‌هایی مبنی بر آمدن من بود؛ در نهایت تماس گرفته شد. من در ایران حضور نداشتم اما بلافاصله برای حضور در استقلال، تیم محبوب دوران بچگی‌ام و تیم پدرم، بی‌درنگ آمدم، چون دوست داشتم خدمتی هر چند کوچک به این باشگاه بکنم و خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم.

سرپرست تیم فوتبال  استقلال در پاسخ به این سوال که تغییر کادر مدیریتی آبی‌پوشان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: اصلاً نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم. دید ما رو به آینده است. تمام کسانی که برای استقلال زحمت کشیدند و تلاش کردند، جا دارد از آنها تشکر شود اما الان فقط نیاز به آرامش داریم. نیاز به تمرکز داریم، چون وضعیت، وضعیت حساسی است. امیدوارم که بچه‌ها با تمرکز بالا بتوانند ادامه بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • بی‌نظمی در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به داخل زمین برای عکس یادگاری
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا